20110609

teemamerkit

Olen kovin innostunut postimerkeistä viime aikoina. Tämän vuoden ystävänpäivämerkit olivat aivan sykähdyttäviä ja ihanan eri muotoisia kuin perinteiset merkit. Olen kokeillut itsekin merkkien suunnittelua (täällä ja täällä) ja nyt sain kotiutettua Postin valikoimista varsin ihanan arkillisen.

Kaj Franckin satavuotismerkkiarkissa on tuttuja muotoiluklassikoita Teema-mukeista Kartio-laseihin ja muutama muffinssikin Franckin syntymäpäivän kunniaksi. En taida olla ainoa johon arkki vetoaa sillä metsästin tätä itse neljästä eri postista joista viimeisestä kolmeen kertaan.


4 kommenttia:

  1. Mulla on kans näitä parhaillaan lompakossa mukana käyttöä varten. :)

    VastaaPoista
  2. Nämä on ihania, en tiedä raaskinko edes käyttää vai säästänkö muistoksi O:lle. :D

    VastaaPoista
  3. Minäkin hamstrasin noita kun ne ilmestyivät. En ole vielä käyttänyt :) Ihan mahtavaa, miten Posti on viime vuosina oikeasti panostanut hieman erilaisiin merkkeihin. Itse pidin postin vanhempaa tuotantoa hieman tylsänä, mutta nykyään löytyy jos jonkinlaista keijukaista ja kahvikuppia. I like!

    VastaaPoista
  4. Mä olen samaa mieltä, posti on uudistanut ilmettään ja valikoimaansa todella hyvään suuntaan viime aikoina kaikkine Ivana Helsinki -laatikoineen ja ihanine postimerkkeineen. :)

    (hihittelin tuolle keijukaisia ja kahvikuppeja -mielikuvalle ääneen)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!