20130110

kilpailut, joista kukaan ei koskaan voita mitään

Tykkää siitä, klikkaa tätä. Jätä yhteystietosi, jaa, saatat olla se viidessadasneljäskymmenesseitsemäs, jolle palkinto lähtee. Rekisteröidy kuukauden sisällä, osallistu arvontaan, tykkää fb-sivusta. Internet ja varsinkin facebook on pullollaan kilpailuja, joiden kohdalla olen vuosia epäillyt ettei niistä oikeasti kukaan voita yhtään mitään.



Vaan tänäpä aamuna lähetti toi kotiovelle limenvihreään paperiin pakatun valikoiman Kicksin uutuusmeikkejä. Juuri sellaisesta jätä yhteystietosi niin saatat olla meikkipaketin voittaja -kisasta. Kai näissä sitten oikeasti voi voittaakin joskus. Alkoi ainakin aamu oikein mukavasti tällaisen yllätyksen myötä. Taitavat mennä testiin heti kättelyssä.

///

2 kommenttia:

  1. Minä olen voittanut matkalahjakortin ja ainakin minun arvonnoissa on aina lähtenyt palkinto eteenpäin :) Että ei ne aina humpuukia ole!

    VastaaPoista
  2. Voitin edellisvuonna Kotipizzan joulukalenterista pizzalahjakortin, vaikka olin ottanut sivulta tykkäämisen pois jo aikaa sitten :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!