20110105

puuta ja pyöränosia

P:n joululahjoista on kyselty ja nyt kun joulusta on jo sopivasti aikaa, voinee nekin paljastaa. Jo perinteeksi muodostuneen printtiteepparin lisäksi P sai kierrätysmateriaaleista tehdyn pullonavaajan. P:n pyöräilyhistoria näkyy kierrätettyinä pyöränosina ja oranssi väri on toki se oikea. Kuva lainattu IpanaJameilta koska kyseinen kapistus on P:llä mukana avainnipussa.

Lisäksi teetin joskus kauan sitten netin syövereissä näkemäni idean mukaiset tuntolaatat. Toisessa O:n ja toisessa minun tietoni. Meille tuli pientä kränää P:n kanssa joulun alla ja vinkkasinkin sitten lahjaa antaessani laittaneeni oman laattani siihen pieneen ketjunpätkään. Saa sitten helpommin tarvittaessa irti. Onneksi nauratti, molempia.

Ja koska tässä nyt mietitään miesten lahjoja niin laitetaan samaan syssyyn vielä isälleni tekemäni löydön. Puinen USB-tikku (hehheh) oli aivan täydellinen lahja! Ja jälleen kuva lainattu MatteriaShopilta koska en kyseistä lahjaa kerinnyt kuvata.

4 kommenttia:

  1. Loistoidea toi tikku! Saako noita usb-osia erilleen vai upotitko sinne jonkun vanhan tikun kokonaisuudessaan?

    Hieno pullonavaajakin!

    VastaaPoista
  2. Kivat lahjat! Minäkin ihastelin noita puisia muistitikkuja Matteriashopilla, niillä on kaikkea niin kivaa!
    Nuo tuntolaatat on kyllä ihan mahtava lahja :), samoin tuo pullon avaaja :).

    Entäs vieläkö saa toivoa? Mä nimittäin tahtoisin tietää mitä se joulupukki sinulle toi? ♥

    VastaaPoista
  3. Leena, tikku on siis ostettu ihan valmiina. Olisi kyllä toisaalta tosi hauskaa jos voisi tunkea usb-päitä mihin vaan. :)

    Hipsu, mä olin kans tosi innoissani kun löytyi sellaisia just eikä melkein -lahjoja. Mä pistän toivelistalle tuon lahja-asian vielä. Katsotaan piakkoin tosiaan mitä mun paketeista paljastui. :D

    VastaaPoista
  4. Aivan mahtavat lahjaideat!! :)
    Nämä täytyy laittaa korvantaakse, tuleehan ne miehen syntymäpäivät ja isäinpäivät taas pian ;)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!