20100920

eräpäivä tänään

Minä en oikein tiedä miltä lasketun ajan pitäisi tuntua mutta tämä ei jotenkin tunnu siltä. Koko raskausajan se on ainakin mahan ulkopuolisen maailman kiintopiste, kaikkia kiinnostava seikka. Kuinka pitkällä sä oot? Millon on laskettu aika? Millä viikoilla oot? Millon sen pitäisi syntyä?


Tänään se sitten on. Minä olen tasan 40 viikkoa raskaana. Ja tämä ei tunnu juuri miltään. Juuri miltään siis siinä mielessä, että minusta tuntuu ihan samalta kuin eilen ja toissapäivänäkin. Olo on vähän äklö, alavatsaa juilii hieman ja olen väsynyt. Siinä se.

Käynnistyskonsteja on pilke silmäkulmassa kokeiltu kaikki mahdolliset siivoamisesta sienipiirakkaan. Lopulta P yritti eilen houkutella "Elliä" ulos heiluttelemalla suklaakeksiä jalkovälissäni mutta ei sekään sitten tuottanut tulosta.

***

"Nyt mulla on yksi ihana tyttö ja kohta mulla on niitä kaksi."

4 kommenttia:

  1. Kaikkea hyvää teille!
    Nyt sit on päivä päivältä jännempää, vai mitä?
    Sisään ei ole vielä kukaan jäänyt, vaikka ykllä munkin esikoistani piti vaikka millä konsteilla houkutella. Se on tänään 18 ja sitä pitää vieläkin pyytää monta kertaa... ;-P

    VastaaPoista
  2. Oli pakko lukea ääneen tuo suklaakeksiosuus miehellekin :D
    Mielenkiintoista lukea tuosta odotusvaiheesta, kun itse en koskaan siihen asti päässyt, kun tyttö tuli maailmaan niin yllättäen.

    VastaaPoista
  3. Olitkin eilen mielessäni, mietin joko olette päässeet tositoimiin, mutta siellähän eletään jänniä aikoja, kun eräpäivä on nyt ja sen tietää että tämän päivän jälkeen ihan lähitulevaisuudessa alkaa tapahtua :). Jänskään täällä, että koska se ihana hetki koittaa kun saatte ihan pienen tyttösen massusta ulos ja pääsette häntä ihastelemaan ja hoivaamaan!! ♥

    ps. minä en ole päässyt kummallakaan raskauskerralla siihen eräpäivään saakka. Esikoinen päätti heittää vettä menon merkiksi rv 37 ja kaksoset heittivät niin ikään vettä rv 35.

    VastaaPoista
  4. ...unohtui sanoa, että molemmilla kerroilla keskellä yötä ;)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!