20130410

se on loppu nyt

Surullinen näky kohtasi minua tänä aamuna. Huikea, koukuttava ja paras meikkipohjani ikinä on lopussa. Yhteiseloamme kesti varsin kauan enkä voi tarpeeksi hehkuttaa tätä mahtavaa tuotetta jolla tästäkin pallinaamasta saa palaverikelpoisen muutamassa minuutissa. Pääsin KIDE-sarjan makuun kauan sitten ihanan Tunnetilan Ninan järjestämissä MSCHIC-iltamissa ja siitä asti olemme olleet erottamattomat. Siis minä ja KIDE, olen minä Ninaakin nähnyt onneksi usein.

Tämän sarjan osalta puiset purnukat eivät jääneet yhteen eivätkä kahteen vaan niitä on ehtinyt kertyä kylpyhuoneeseen jo vino pino. Hieman syväluotaavampaa artikkelia aiheesta naputtelin taannoin Kaikki Kauneudesta -sivustolle ja se löytyy täältä. Valitsinpa purkit myös AD:n valinnaksi kun ovat kerran niin ihania.


Tänään sudin siis vielä viimeiset rippeet KIDE KU -rasian ivory-sävystä naamaani ja seuraavaksi suuntaankin täydentämään varastojani taas. En kertakaikkiaan suostu tekemään meikkipohjaa enää millään muulla tuotteella. Piste. Siinäpä tämä kiteytettynä.

Mikä on sinun luottotuotteesi, jota ilman naamaan piirtelystä ei tule mitään?

///

15 kommenttia:

  1. 60 euroa meikkivoiteesta? :-o Jösses. En meinaa uskoa tuota hintaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä kotimutsi vedän täällä viidenkympin lancomessa ja päällä tota, silmissä 56 euron edestä eyelineriä ja ripsaria. ne, jotka sopii mulle (ihon laatu ja pysyvyys).

      Poista
    2. No kun mä just mietin sitä, että Lancome, Dior, Clinique jne. tarjoaa nekin halvemmalla. Mut siis onhan tuo rasia makea, mutta hinta on niin kova, että en jotenkin kykene meikin kohdalla hyväksymään. Nyt just muistinkin, että tuohon hintaan haikailuni on aina näiden nimenomaisten tuotteiden kohdalla kaatunut.

      Poista
    3. Onko sulla tuosta siis puuteri?

      Poista
    4. Ihan ensin tuohon hinta-asiaan. Myönnän, että se oli minullakin suurin syy siihen miksi nämä ovat jääneet aiemmin kauppaan. Tuolta linkkaamistani vanhoista postauksista käykin ilmi miksi kuitenkin uskaltauduin kokeilemaan. Sain testata tuotetta ensin ihan kunnolla ja huomasin sen toimivan omaan naamaani, lisäksi saimme iltamissa pienen alen myös joten hyödynsin myös sen.

      Näin jälkeenpäin olen myös huomannut, että jos sama purnukka kestää kaksi vuotta (josta tehoaktiivista käyttöä ainakin puolitoista) niin kuudenkympin hinta on aika kohtuullinen. Olen myös aiemmin syytänyt hirveän kasan rahaan ties mihin meikkipohjiin ja todennut niissä aina olevan jotain vikaa. Nyt tilaan samantien uuden kuudenkympin rasian ja käytän sitä taas seuraavan vuoden tai kaksi tyytyväisenä. :)

      Poista
    5. Ja siis tuo kuvassakin auki näkyvä on meikkipohja. KIDE-sarjassa ei ole varsinaisesti puuteria ja meikkipohjaa vaan ne ovat yhdessä ja samassa tuotteessa, en siis ole tämän ostamisen jälkeen ostanut (enkä käyttänyt) yhtään ainutta puuteria.

      Poista
    6. Joo siis toi kysymys puuterista oli Wandabelle, kun kertoi käyttävänsä tuota toisen tuotteen päällä.

      MSCHIC Kide -sivuilla on kyllä niin powder kuin light powderkin, monien muiden tuotteiden ohella, joten kyllä silloin pelkät puuteritkin taitaa löytyä :)

      Poista
  2. Mun luottokosmetiikkatuote on on goshin natural touch foundation meikkivoide....se kosteuttaa ja tasoittaa ihon just sopivasti....tuon lisäksi vedän vain ripsarit simiin ja menoks. Isompaan menoon sit vasta muitakin tuotteita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen kovin tykästynyt Goshin värituotteisiin, luomiväreihin ja etenkin kynsilakkoihin. Jostain syystä meikkipohjatuotteet olen ihan sivuuttanut, onpa mukava kuulla, että niissäkin on toimivia. :)

      Poista
  3. Tekisi mieleni kokeilla... Mutta olen rakastunut ainoastaan yhteen mineraaliin ja suhtaudun muihin todella nyrpeästi. Koska haluan peittävyyttä ja sellaisen silkin näköisen ihon! Ainoa joka on ollut peittävä ja hyvä, on Meow Cosmeticsin peittävin versio. Sivustolla saa valita sävyn kissarodun mukaan ja valkeimmat on oikiasti valkeita. Ja kaikista peittävin jopa muistuttaa meikkiä ja sillä saa erheitä piiloon.

    Olisi kiva nähdä sinulta sellainen before-after -kuvajuttu tuosta mineraalista :)

    VastaaPoista
  4. Lorkun bb-voide, se on rakkautta se! Ainakin tällä hetkellä, varmaan ikuisesti etsin sitä the täydellistä meikkipohjaa..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan tuo ikuinen etsintä on ollut minullakin käynnissä vuosia. Sitten menin ja hankin tämän ensimmäisen KIDE-purkin. :D

      Mulla on testissä muuten varmaan juuri tuo mainitsemasi BB-voide. Pitääkin kaivaa se esiin ihan mielenkiinnosta. Veikkaan ettei haastajaa KIDE-purkille kuitenkaan löydy vaikka ainahan voi yrittää. ;)

      Poista
  5. Ei paha hinta, jos kestää noin pitkään. Kauanko normimeikkivoide kestää? Ite käytän lily lolon meikkipohjaa ja mineraaleista ei oo paluuta takaisin.

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!