20120906

meikitön ja ilotulitukseton

Minun oli tarkoitus tänään hehkuttaa teille pari päivää sitten postista haettuja I love Pixie -kisan palkintoja vähän pidemmälläkin postauksella. Niitä joilla palkitaan neljä onnekasta kun arvonta-aika huomenna perjantaina puoliltaöin päättyy. Nyt saatte tyytyä pelkkään kuvaan. (Kyseinen kilpailu siis täällä.)


Lisäksi olin ajatellut paitsi olla katsomassa koko perheen voimin ilotulitusta illalla, avautua myös hieman kosmetiikkatottumuksistani ja pureutua omalta osaltani näin meikittömän päivän teemaan. Tarkoituksenani oli myös kuvata tämä naama kosmetiikattomana mutta jos ihan totta puhutaan niin ihan niin paljon minun ei tee mieli itseäni haastaa, että olisin kuvannut nämä mustat silmänympärykset, kalvakkaan ihon ja lasittuneet, punertavat silmät. Enkä usko, että se olisi kovin kiinnostavaa katseltavaa ollut teistäkään. Tyydyn siis tässäkin varsin lyhykäiseen kysymykseen, osallistuitko sinä meikittömään päivään? Miksi? Miksi et?

Ja hei, muistakaahan, että kirahvinkäräytyskampanjaan voi siis käräyttää myös itsensä kyseisen kassin kanssa. Eli jos ei vastaan kävele kymmeniä kirahveja muiden käsipuolessa, niin aina voi kuvata sen oman kassinsa käytössä ja olla näin mukana mahtavan palkinnon arvonnassa!

Näihin tärkeisiin tiedotteisiin ja tunnelmiin, minä kuittaan ja palaan vällyjen väliin.

8 kommenttia:

  1. Mää olen niitä naisia, jotka eivät meikkaa lähes koskaan. Ehkä kerran-kaksi kuukaudessa, joten meikittömään päivään tuli osallistuttua silleen.. puolihuolimattomasti ja osin vahingossa.

    VastaaPoista
  2. Meikkaan kyllä lähes (arki)päivittäin, mutta tarpeen vaatiessa (tai laiskuuden iskiessä) pystyn kyllä kulkemaan julkisesti tukka sekaisin, meikittömänä, eripari sukat jalassa ja rähmät silmissä. Pakko kyllä myöntää että tämän päivän meikitön päivä meni jotenkin ohi ja aamulla sudin naamaani väriä.

    VastaaPoista
  3. Meikitön päivä sattuikin juuri siihen ajankohtaan, kun itselläni sattui olemaan työn puolesta lehtihaastattelu ja valokuvaus, joten itse asiassa _jouduin_ meikkaamaan tavallista enemmän. :D Muussa tapauksessa kotikonttori harvoin vaatii ehostusta. Jos nyt vähän vilkaisee peiliin ennen vaimon kotiintuloa, pahempia ruokatahroja vaatteista ja sukii vähän tukkaansa, sen sellaista. ;)

    VastaaPoista
  4. Melkein joka päivä on meikitön päivä. Olen liian laiska, vaikka tiänki saavani mukavasti ilmettä naamaan meikkaamisella.

    VastaaPoista
  5. Yleensä meikkaan joka ikinen arkipäivä, nyt olen nauttinut puolentoista kuukauden meikittömyydestä, kiitos ripsipidennykset! Myös aamuinen "en-nouse-täältä-ikinä" -minäni on kiitollinen.

    VastaaPoista
  6. Mulle meikitön päivä on vähän niinkuin vietä päivä collegehousuissa ja likaisessa t-paidassa -päivä. Joo, mä voisin tehdä niin, mut miks ihmeessä mä haluaisin. Meikkaan joka päivä, koska se on musta hauskaa, ja siisti ulkomuoto on myös muiden ihmisten huomioonottamista (varsinkin asiakaspalvelutyössä ei oikein kehtaa olla römppäsen näkönen). Ei sillä, jos jollain on nätimpi olo ilman pakkelia, niin kiva, mutta mulle se on yhtä luonnollinen ja tarpeellinen osa ulkonäköä, kuin vaikka rintsikat tai sukkahousut (ei niitäkään kaikki käytä, mut toisille ovat välttämättömiä).

    VastaaPoista
  7. Olisin halunnut osallistua meikittömään päivään, mutta koulussa oli eilen vuorossa puheen pito, enkä halunnut esiintyä ja päätyä videolle meikittömänä, joten vietin ihan omaa meikitöntä päivää jo keskiviikkona.

    VastaaPoista
  8. Mulla oli eilen koulupäivä ja kouluun en nyt ainakaan näin alkuvaiheessa halunnut mennä säikyttämään muita meikittömällä olemuksellani. Tänään meikittömän päivän hengessä (or not..) postasinkin aiheesta kuinka montaa kosmetiikkatuotetta käytän päivittäin ja vähän itseäkin hirvitti tuo luetteloinnin lopputulos :/

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!