20100815

miksi juuri se

Sillä on betonipilkkuja käsivarsissa, se toivottaa kissoille hyvää yötä joka ilta sulkiessaan makuuhuoneen oven. Se saa minut nauramaan silloinkin kun poskilla on kyyneliä. Se lähettelee töistä tekstiviestejä ja jaksaa aina vastata kun kysyn jotain, koski se sitten auton toimintaa tai syvimpiä tunteita. Se on turvallinen, lämmin ja pitää minusta kiinni silloin kun maailma romahtaa ympäriltä. Sillä on pieni arpi silmäkulmassa ja samanlainen tatuointi kuin minulla. Se on aina läsnä, silloinkin kun on fyysisesti poissa. Se saa arjen tuntumaan oikealta, elämän maistumaan paremmalta ja se ostaa aamiaiseksi jogurttisuklaata. Se tietää paljonko minun kahviini tulee maitoa ja se tekee minun äitini kanssa vihtoja. Se suukottaa mahaa ja soittaa sille autossa Mansonia. Se ei pelkää katsoa minua silmiin eikä yhdessä tulevaisuuteen.

Se on P. Minun elämäni mies. 

7 kommenttia:

  1. :) ihanata.

    ps. nyt vasta hiffasin että ootkin tuo ainoa.fi tyttö, meikältä löytyy sun koppiskorvikset! jei :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoitat niin todella kauniisti rakkaastasi, miehestäsi. Suloista ♥. Herkkää ♥. Kaunista ♥. Rakastunutta ♥.

    VastaaPoista
  3. Liian harvoin tulee rakkaille kerrottua kuinka rakkaita he itseasiassa ovat. <3

    VastaaPoista
  4. Supervain, juu sama tyyppi. :D Toivottavasti ötöt ovat olleet mieleiset. :)

    VastaaPoista
  5. Oi. Kaunis mies.

    Ostin tänään Harakan Taivaasta Miss Mocha-korvikset ystävälleni synttärilahjaksi. Namit!

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!