20130801

lasipurkkien lumoissa

Olen tarkoituksella säästellyt tätä tämän viikon hauskinta hommaa tänne loppuviikolle ja hoitanut kaikki tylsemmät naputtelut ensin alta pois. Tänään tartuin taas pensseleihin (kuten lupasin!) ja aloin loihtia paperille Wean Green -lasipurnukoita. Nämä näppärät säilytysputelithan löytyvät Big Small Shopin valikoimista ja minun tehtävänäni oli tehdä niistä muotokuva. Otin pitkästä aikaa myös vaihekuvia joten tekin pääsette kurkistamaan miltä minun työpäiväni on pääosin näyttänyt, mallikuvasta aina valmiiseen kuvitukseen asti.









///

4 kommenttia:

  1. Voi apua, kun sä oot niin taitava! Mä oon sun fan club :)

    VastaaPoista
  2. Hieno. Mihin se tulee, jos saa udella =)?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi2/8/13 10:55

    Sulla on se olennainen, mitä graafikko tarvitsee: hahmottamiskykyä ja värisilmää. Ja tussin ja akvarellin yhdistelmä vain on mahtava. Tykkään.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi4/8/13 01:38

    Voi tsiisus ku ihminen, sinä siellä. Olet taitava!

    -katja-

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!