20130408

palloja ja lahjontaa

Sain vihdoin aikaiseksi hankkia ne terävät tarvekalut, jotka tästä huushollista ovat tyystin puuttuneet. Arabianrannassa kävimme tiukan neuvottelun saksikavalkadin edessä. O olisi kovasti halunnut, että;
"Äiti, ostetaan noi pallonväriset!"


Itse vilkuilin ihastuneena sekä niitä Haapaniemiä, että muita hieman pallonvärisiin verrattuna hillitymmin kuvioituja. Lopulta mukaan lähtivät sittenkin Seaflowerit. Niiden tunnelma jotenkin puhutteli minua. Hinta ei mutta Fiskarsin saksilla on tapana kestää pyöreästi arvioiden noin koko elämän, joten raaskin investoida.




O:n lahjoin omilla pandasaksilla ja niin jäivät pallot (luojan kiitos!) kauppaan.



3 kommenttia:

  1. Tällä postauksella oli nyt sellainen vaikutus, että minä haluan ehdottomasti tuollaiset pallonväriset! :)
    (Mitä sitten vaikka meillä jo on kahdet isot Fiskarsin sakset? Aina ne ovat hukassa kuitenkin...)

    VastaaPoista
  2. Todella. mä haluun ja. Ja mikä tää sininen juttu on joka änkee mun elämään.

    VastaaPoista
  3. Mä haluun kans noi pallot!

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!