20130208

hieman rosoisemmat hulmuhelmat

Minulla on paljon ideoita, jotka kuulostavat kamalammilta kuin miltä ne lopulta näyttävät. Tämä sääntö pätee etenkin töissä mutta usein myös vaatevalinnoissa. Vaatekaappini uusin hametulokas on malliesimerkki tästä säännöstä. Kun minä näin sen ensimmäisen kerran, mietin, että olisiko se niin outo, että se on hieno. Kun P näki sen ensimmäisen kerran, vastaus tuli erittäin nopeasti ja erittäin painokkaasti. Et osta. Kuuntelin P:tä, en tosin ulkonäöllisistä syistä vaan aika suolaisen hinnan takia.


Eilen istuin pressitilaisuudessa, jossa italialaisella puhujalla oli nahkahame. Ei sellainen perinteinen tyköistuva tuubi vaan hieman hulmuhelmaisempi malli. Päätin siltä istumalta mennä katsomaan, vieläkö löytäisin jo viime vuoden puolella bongaamani yksilön. Ja kas, siellähän se killui yksinään One Wayn rekissä. Puoleen hintaan.


Ja oi kyllä, se on niin outo, että se on jo hieno, eikö olekin? Terkkuja vaan P:lle, tiedän ettet ehtinyt aamulla nähdä kuka vaatekaappiini on muuttanut!

Kuvat: Johanna Rotko


14 kommenttia:

  1. Näytä upealta! :) Hame on just hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis näytäT. Se ei ollut käsky. :P

      Poista
    2. :D :D Mä ehdinkin jo hihitellä tuolle ensimmäiselle versiolle täällä. :D

      Poista
  2. rehellisesti sanottuna ihan kamala :D Sanoo nainen rintsikoissaan ja seeprakalsareissaan kotisohvalta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaah, mä arvasin! :D

      Mä meinasin siihen sun kukkamekkopostaukseen vastata, että en oo edes nuori mutta silti ei kolahda. :D

      Poista
  3. Sopii sulle sairaan hyvin. Mulle taas ei. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi9/2/13 08:26

      Toi hame sopis vaan täydellisille pitkille jaloille, eli ei monellekkaan meistä Suomalaisista naisista..:D mutta onhan se erikoinen!

      Poista
    2. Mä arvasin, että tämä herättää keskustelua. Ihanaa. :D

      Poista
    3. Häpeä, sinä lyhyt nainen! :D

      Poista
  4. Mun mies olisi sanonut tuosta ihan samaa!
    En lämpene tuolle mitenkään heti, mutta ainakaan kissankarvat eivät tarttuisi siihen.
    Toisaalta oma lempparihameeni saa aina osakseen aika pitkiä katseita kaupungilla:
    http://www.lily.fi/juttu/paivan-asu-ja-kaikkea-muuta
    :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan paras perustelu tuo kissankarvajuttu! Ja vielä ihan totta. :D

      Tuo sinun hameesi on ihanan värikäs, energiaa huokuva. :)

      Poista
  5. Anonyymi9/2/13 09:47

    Legginssit on makeet.. :)
    Mistä ne on..??
    -tipiliii-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Legginsit ovat Piecesin ja tein niistä itseasiassa tuohon ylle oman postauksenkin. :)

      Poista
  6. Mun mielestä tuo hame sopii sulle ja on tosi kiva! :)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!