20121211

maailmanrauhaa ja mukavat kengät

Rakas joulupukki, maailmanrauhan ja muiden missilainien lisäksi olen koonnut muutamia toiveita tähän alle. Ihan vaan siis ajatusleikkinä.

Iron Fist Bone Breaker -korkkarit koossa 39.



Joo joo, kyllä minä tiedän, että nyt on talvi. Nämä käyvät myös! Sama koko.


Maison Martin Margielan Candywrapper Clutch hopeisena. 
Okei, okei. Et sinäkään ihmeisiin pysty vaikka satuolento oletkin. Se on loppuunmyyty jo aikoja sitten. Mutta hei, tätä alla olevaa Watch Braceletia on vielä H&M:llä jäljellä ja mikä parasta, puoleen hintaan!
Hayn ruudullinen pussilakana liukuvärillä. Osta heti tai viidestoista päivä. Siihen asti se on nimittäin Finnish Design Shopissa kampanjatarjouksessa.

No okei. Anttilan Anno-sarjan ruudut käyvät myös, voin itse liukuvärjätä jos se on siitä kiinni.

Kosta Boda on tehnyt ihan mahtavan tuikkukallon lasista. Tämä näyttäisi tosi hienolta keittiön pöydällä.



Tämä taas kuulostaa yhtä tylsältä kuin villasukat mutta suihkugeeliä. Kyllä, suihkugeeliä. Tosin kaikkein mieluiten Lushin Ponchea. Saat tuoda suklaarasian (After Eight!) kaveriksi niin kliseelista on täydellinen.


Tord Boontjen Garland. Edelleen. Muistan kyllä, että tämä on P:stä sinusta kamala, mutta minusta se on silti hieno!

Lumin Supermarket Bag XL mustana. Se nykyisin käytössä oleva laukkuni on edelleen aivan hajoamispisteessä. Ai vähän kallis? No onhan se mutta tulisi päivittäiseen käyttöön seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi. Ai silti vähän yli budjetin. Hei, saanen muistuttaa, että tämä on toivelista.

Mitä jos saisin ihan vaan vaikka vapaapäivän?

8 kommenttia:

  1. Munkin piti kirjottaa toivelista, mut mulla ei oo yhtään kivoja toiveita. Tahon terottimen ja piirakkapulikan. How fancy! :D Niin ja sellasia avaimenperiä mihin voi soittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^Mulla vähän sama homma: "Rakas joulupukki, toisitko mulle kattilan ja pörrösukat." Ei voi mitään kun on niin tylsä ja käytännöllinen. :D

      Poista
    2. Oikeasti mä toivoisin lähinnä tuota viimeisen rivin mainittua asiaa mutta joskus utopistinen haaveilukin on kivaa.

      Sitäpaitsi soittoon vastaava avaimenperä ja uusi kattila kuulostavat varsin mainioilta! :)

      Poista
  2. Mä kvin testaa tota Lumin kassia ja se on PAINAVA! S Pusssss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei VOI olla painavampi kun mun nykyiset kantamukset. :D Pusssss

      Poista
    2. Lainaappa multa xl lumia, oon aika varma ettet päädy siihen. Se tosissaankin on PAINAVA, itselleni monesti liian painava jo kassina, sit tavarat niin vitutus on jo valmis. + noi lumit ei oo mitään 10 vuoden laukkuja laadultaan, nyt ne vissiin vaihto matskua muttei ainakaan ennen oo noi kassit vuosia kestänyt kavereilla.

      Poista
  3. Tuli tuosta kellokorusta mieleen, että pitäisit varmaan ystäväni Kaisan tuotoksista: www.kaisalogren.com.

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!