20121201

into the wild

Ja aika wild se kyllä olikin. Oli hassua mennä sivukujalta sisään ja päätyä paikkaan, jossa kaikki tiesivät kuka minä olen. Nähdä Kiemura seinillä, screenillä, t-paidoissa. Bannerissa ulkona.




Tavata kaikki ne ihmiset oikeasti, jotka ovat olleet vain nimiä sähköposteissa. Nähdä kuinka juhlakansa valui sisään ja pisti bileet pystyyn. Välillä istuin vain peilikaton alla ja nautin. Katselin ihmismassaa tanssilattialla ja mietin miten uskomatonta on olla tässä.




Olin varustautunut piikkipannalla ja turkoosilla luomivärillä. Uudella topilla, jossa on koppakuoriaisia. Laukussa toin kotiin omat kappaleeni julisteesta ja flyerista, sydämessä säilytän aina sen tunnelman mikä Barkodessa oli eilen.




Kun aloitin tämän projektin, ei minulla ollut aavistustakaan mihin se johtaisi. En tullut edes ajatelleeksi, että lopulta seisoisin katsomassa omaa piirrostani animoituna screeniltä, tuijottamassa minua seiniltä. Piirtäisin uniikkikappaleen turkoosiin paitaan tanssilattialla. Signeerauksen kera.





Kiitos Into the Wild, kiitos Barkode ja ennen kaikkea, kiitos Amsterdam. Onnistut edelleen yllättämään minut joka kerta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro ihmeessä!