20121106

väriä elämään



Asialleni omistautuneena bloggaajana kekkuloin tänään lumisateessa ilman takkia, jotta saimme ikuistettua nämä Kottarainen joka suunnasta -kuvat, eli myös päivän asu -kuvina tunnetun tallennekavalkadin. Syy kuvavalikoimaan on ihan puhtaasti se, että pitäisi varmaan piirtää risti jos toinenkin jonnekin, kun päällä on muutakin kuin mustaa ja harmaata. Ja peräti kaksi värikästä vaatekappaletta yhtä aikaa. Muistan hämärästi väittäneeni, ettei Desigualin migreeniprinttien (tm eräs anonyymi kommentoija) kanssa pistetä päälle muuta värikästä yhtä aikaa. Vaan toisinpa kävi. Takinkääntäjä tässä ilman takkia hei.


Tänään vain tuli sellainen supervärikäs olo aamulla ja värikäs oli kyllä päiväkin, siitä ehkä jossain välissä lisää kun se värikkyys vähän haalenee ja ehdin edes ajatella lähemmän tuttavuuden tekemistä kaikkeen siihen mitä on menossa juuri nyt.



Huomatkaa tarkasti suunniteltu matchaavuus niin vaatteiden outoja länttejä sisältävissä printeissä kuin hiuksiin tarttuneissa lumihiutaleissakin. Ja tietysti maailman hauskimmat graafikkokorvikset, joista minun on pitänyt jo jonkin aikaa tehdä oma postaus mutta jotka ovat aina jääneet tärkeämpien asioiden (onko muka tärkeämpiä asioita kuin sitaattimerkkien näköiset rihkamakorut, mitäh?) jalkoihin.



Mitä sinulla oli päällä tänään?

6 kommenttia:

  1. Tylsät työnantajalta saadut työvaatteet, farkut ja tummansininen kauluspaita :( oon toisinaan harkinnut uutta työpaikkaan ihan vaan siksi että sais pitää omia vaatteita :D toisaalta, eipähän oo pukeutumisongelmia työpäivinä..

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, sulla on noi korvikset! Aina kun nään tommoset korvikset, tulee mieleen että ootkohan huomannu :D

    Ei mulla muuta... :P

    VastaaPoista
  3. Korvikset on hienot, mistä tommosia saa?

    Mulla oli eilen ja oikeestaan tänäänkin viininpunaiset farkkuleggarit ja samanvärinen paita ja luottomekkona toiminut ruskea vakosamettiliivimekko. Jaloissa pyöri vuorotellen tossukat, crocsit ja elnaturalistan konjakinväriset saappaat.

    VastaaPoista
  4. Mulla oli eilen myös "tänään olen väriläiskä-päivä"
    Ja mun väritys näytti avaruudelta..ehkä alitajuisesti värit täältä kotosin :D
    -tipiliii-

    VastaaPoista
  5. Voi minä tykkään sinun tyylistä ;_;♥ minä olen nyt muuten mustissa paitsi mintun värinen villapaita, joka on minu rakkaus tällä hetkellä nam

    VastaaPoista
  6. Näin anonyymina blogiasi lukiessa tulit mieleen kun selasin 9gag.comia, että olisko tässä sinulle kokeilun arvoinen juttu? http://9gag.com/gag/5890142 :)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!