20120912

sopivuutta ja epävarmuutta

Kynnet on lakattu, matkavakuutus otettu. Kohta alkaa pieni suuri seikkailu.

Tukholma ei ole minulle varsinaisesti mikään takapiha. Olen käynyt siellä viimeksi yläasteikäisenä pikaisesti. Jos ihan totta puhutaan niin jännitys tuntuu todellakin vatsanpohjassa. En ole mikään maailmanmatkaajatyyppi, viihdyn paikoissa jotka tunnen ja olen aina epävarma uusissa kuvioissa. Ihan täällä kotimaankin kamaralla. Minua hirvittää löydänkö surkeine suuntavaistoineni sinne minne pitää tai saavunko tarpeeksi ajoissa. Olenko yli- tai alipukeutunut ja onko minulla kaikki tarvittava mukana.

Koska matka on kaiken kukkuraksi työpainotteinen, on paineita vielä hieman lisää. Tekniikkaa on mukana yllin kyllin, lainatavaraa ja omaa ja palo saada aikaan haluttua materiaalia on suuri. Olen kuitenkin epävarmuudestani huolimatta valmis hyppäämään ja venyttämään mukavuusalueeni rajoja suurella tuntemattomalla. Jännitys on vain välttämätön lisä uusia haasteita. Ja haasteita minä rakastan.

Pitäkää minulle peukkuja, mekko ainakin on ihan sopiva. Ainakin omassa tutussa makuuhuoneessa sovitettuna.


4 kommenttia:

Kerro ihmeessä!