20120915

mikä löytö!

Minun ja lastenhuoneen välissä on vielä melkoinen muuttokuorma siirrettävää tavaraa painavasta lasipöydästä ja metallihyllyistä alkaen. En ole antanut tämän pikkuseikan häiritä vaan olen jo mielikuvitussisustanut täyttä häkää siitä hetkestä alkaen kun työhuoneen muutto lyötiin lukkoon. Olen tehnyt myös muutamia hankintoja jo, ensimmäisen itseasiassa jo valintakoeviikolla kesäkuussa vaikka silloin ei lastenhuoneesta ollut vielä tietoakaan. Viimeisin puolestaan tuli vastaan Ombrellinon löytöhyllyssä viime viikolla. Olin menossa kysymään kuvauslupaa ikuistaakseni ikkunassa nököttävän kirahvikassin ja tulin kaupasta ulos täydellisen lastenhuoneen lampun kanssa. Löytöhyllyyn viisi minuuttia aiemmin(!) päätyminen johtui auringon epätasaisesti haalistamasta väristä, joka minun mielestäni on hauska juuri tällaisena liukuväriä muistuttavana. Ärjynvärinen johto kruunaa koko kokonaisuuden.


Nyt olisi sitten jäljellä enää se muutto.

4 kommenttia:

  1. Itse bongasin myös kirahvikassin juurikin tuon liikkeen ikkunasta :) kännykän kamera ei suostunut kuitenkaan toimimaan ja suloinen kassi jäi ikuistamatta :( Mahtava lamppu :)

    VastaaPoista
  2. Hieno löytö! Ja se kassi on upea - sain omani tässä ihan äskettäin ja pitäkin muistaa postata asiasta!

    VastaaPoista
  3. JA onnea uudelle työhuoneelle!

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!