20120710

onni

Muistatko vielä kuinka käväisin Fashion Stock Salesissa ja harmittelin juuri ostetun kaulakoruni katoamista? Minä ainakin muistan ja se on harmittanut minua koko ajan siitä lähtien. Vaan eipä harmita enää.


Eilen sain pakettikortin mystiseltä lähettäjältä ja meinasin käydä kaiken univelan painaessa itkemään kun avasin pienen kevyen laatikon. Siellä oli nimittäin uusi koru kadonneen tilalle. Chao&Eero ei ollut ainoastaan lähettänyt minulle uutta korua vaan tehnyt myös salapoliisityötä osoitteeni kanssa niin, että tämä tuli ihan todellisena yllätyksenä siinä asiamiespostin edessä auton etupenkillä istuessani.



Mukana oli pieni kortti, jossa sanottiin, että heille on tärkeää, että asiakas on onnellinen. No nyt minä olen! Niin onnellinen, että minun tekisi mieli hyppiä hiukset hulmuten. Ihan järjettömän isot kiitokset! Koru lunasti välittömästi paikkansa solisluukuopassa ja siinä on ja pysyy.


www.chaoandeerojewel.com

8 kommenttia:

  1. Ihanasti hoidettu homma! Tuo jos jokin on asiakkaan ajattelemista.

    VastaaPoista
  2. Maailmassa on vielä paljon hyvää <3

    VastaaPoista
  3. Mieletöntä ja ihanaa!

    VastaaPoista
  4. Ihanasti ajateltu asiakasta:) Pisteet ko.firmalle!

    VastaaPoista
  5. Ihana!!! :)

    Onni on muuten valokuvakilpailuni teemakin tällä kertaa. ;)

    VastaaPoista
  6. koska blogisi on hieno, tyylikäs ja hyvin versatile, tulit heti mieleen kun sain tehtäväkseni jakaa tunnustuksia, joten tässä sinulle:
    http://friolandiassa.blogspot.fi/2012/07/turku-pilvet-huskyt-kosto-hittibiisit.html

    VastaaPoista
  7. Ihana, onnellinen loppu, mahtavaa toimintaa tuolta yritykseltä :)

    VastaaPoista
  8. Oon aika onneton niiden hintojen takia, joten mullekin saisi laittaa postia! Tai jos ostaisin ensiksi niiltä jotain ja bloggaisin niistä, niin oiskohan niillä sitten intoa tehdä mutkin onnelliseksi...

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!