20120717

joskus minua väsyttää

Joskus minua väsyttää. Minua väsyttää nousta kuudenteen julkiseen kulkuneuvoon rattaiden kanssa samana päivänä, pakata työpalaveriin mukaan pillimehua ja vaippoja.

Joskus minua väsyttää kantaa mukana elämää suurempaa laukkua, kuunnella uhmaikäisen raivoa ja olla samalla unohtamatta yhtään tärkeää yksityiskohtaa yhtään mistään. Minua väsyttää se, että joka helvetin laitteeseen on oltava oma piuha.

Joskus minua väsyttää pestä keittiön pöytää viidettä kertaa samana päivänä, tulostaa yhä uudelleen ja uudelleen reittioppaasta karttoja jotta tiedän mihin olen menossa ja millä. Minua väsyttää nousta aamulla aikaisin ja minua väsyttää pyytää jotakuta auttamaan meidät rattainemme ratikkaan tai korkeaan junaan.

Joskus minua väsyttää kun puhelin soi, pyykit ovat pesemättä ja kahvi jäähtyy. Minua väsyttää kun se toinen työpäivä alkaa vasta iltakymmeneltä ja jatkuu aamuyöhön.

Joskus minua väsyttää lukea sähköposteja puhelimesta bussissa, olla äiti, yrittäjä, kihlattu ja kiipeilypuu. Kaikkia näitä yhtä aikaa.


2 kommenttia:

  1. Ihanan rehellinen kirjoitus. Joskus saa väsyttää, kuuluukin. Jaksamista arkeen!

    VastaaPoista
  2. Tsemppia taalta kaukaa!

    Olishan se varmasti huolestuttavampaa jos ei koskaan vasyttais tuollainen aikataulu. Vaikka se toteamus, etta joskus taytyy sataa etta osaisi arvostaa aurinkoa, on totta, niin se on kylla hemmetin arsyttava niina sateisina arsytys-hetkina. Ma yleensa otan siina vaiheessa kun paasen kotiin 15 minuutin paannollaus tauon ja luen blogeja tai lehden tai keitan kupin kahvia enka tee mitaan muuta kun jotain mita itse haluan. Extra palkinto naes :D Tsemppia viela!

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!