20120707

angel wings

Vaikka tulivälineissä tietysti on puolensa, olen jo pidempään kärkkynyt itselleni enemmän myös päivällä hauskalta näyttäviä harjoitusvälineitä. Poit etenkin ovat aika tylsähköt mustiksi palaneine päineen ja painavineen ketjuineen silloin kun aurinko paistaa täydeltä terältä vaikka temput teknisesti samoja ovatkin.



Viime viikon lopulla posti toi elämäni ensimmäiset lippupoit ja ai että minä olen jo koukussa. Angel Wings -nimeä kantavat neonoranssina suhisevat kangaspalat ovat olleet myös pikkuväen suosiossa ja saavat jatkossa takuuvarman paikan suuresta laukustani, minne sitten ikinä olenkaan menossa.




7 kommenttia:

  1. huiput näköiset! itse heiluttelen silloin tällöin normaaleja pallopoita, joista lähtee kylläkin kivat nauhat :) huippua kesähommaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ehdottomasti samaa mieltä, tämä on loistavaa kesä (ja talvi-) hommaa. :D

      Minulla on myös yhdet pallopoit huiveilla mutta koska olen aika lyhyt, ne ovat vähän turhan pitkät omaan käyttööni.

      Poista
  2. Mielettömän kivan näköistä taas. :) Mistä tuollaisia edes saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin omani ebaysta mutta useimmat sirkuvälineitä myyvät liikkeet myyvät näitä myös. :) Harkitsen myös itse tekemistä ja O:lle pitäisi ainakin ommella omat vähän pienemmät. :)

      Poista
    2. Harmittaa taas asua täällä maalla, ei hirveästi löydy mahdollisuuksia harrastaa mitään erikoisempaa. Ellei sitten ihan opiskelisi sirkusalaa tuossa naapurikunnassa. :)

      Poista
    3. Siis eihän maalla asuminen esimerkiksi tällaisilla välineillä harjoittelua estä mitenkään. Nämähän ovat nimenomaan sellaisia kokeile ja opi -juttuja ja kaikkia välineitä voi tilata myös netistä jos saatavuus on se ongelma. :)

      Mä voin antaa vinkkejä kyllä jos oikeasti kiinnostaa ja netti on pullollaan tutoriaaleja, videoita ja muuta materiaalia. Poit on tosi simppeli ensimmäiseksi välineeksi ja kulkee helposti mukanakin vaikkapa puistoillessa kun ei vie niin tilaa.

      Poista
    4. Ala-asteikäsenä harrastin rytmistä voimistelua (nauha, pallo, keilat) ja jotain samantyylistä olis kiva tehdä taas.

      Taidan laittaa googlen laulamaan, tuppaa unohtumaan että youtubesta löytyy ohjeet ihan kaikkeen. :D Ja jos oikein katsoin niin pilailupuoti myy nauhallisia versioita ihan kohtuulliseen hintaan. Ja on sen verran lähellä, että voi mennä paikanpäälle, osaavat ehkä neuvoa alkuun kädestä pitäen. :)

      Poista

Kerro ihmeessä!