20120617

viime aikoina

Viime aikoina olen tehnyt kaikenlaista, nähnyt asiat ihan uudessa valossa. Päätynyt vieraisiin ja tuttuihin paikkoihin. Olen istunut hotellin sisäpihalla itkemässä, puhaltanut tulta Espoossa, juonut aamukahvia kaivarissa ja punaviiniä yöllä Koffinpuistossa.

Olen saanut hyviä ja huonoja uutisia, kovalevy pursuaa uusia kuvia, olen jutellut poliisien, juhlakalujen, kassaneitien ja itseni kanssa. Olen kuunnellut Pariisin Kevättä, oottanut et jotain karmeaa tapahtuu. 

Olen keinuttanut O:ta Kaisaniemessä, syönyt vohveleita kesäjuhlissa. Olen tuoksunut sytytysnesteeltä ja porkkanoilta, kaivannut asioita, tuntenut itseni yksinäiseksi, nähnyt homeisen kahvinkeittimen ja menneisyyteen. Tulevaisuus on vielä hämärän usvan peitossa.

Nyt on tässä ja nyt. Aamukahvia Starbucks-mukista ja macaron eiliseltä tulikeikalta mukaansaadusta laatikosta. Ehkä alan kohta keriä auki kaikkea tätä viimeisen viikon aikana tapahtunutta tarkemmin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro ihmeessä!