20120511

aktiivinen ikävä

Vasta kun matkan haikeus on selätetty on tilaa uuden inspiraation tulla. Vasta kun lakkaa aktiivisesti ikävöimästä takaisin, voi ottaa käyttöön kaiken sen energian jota sieltä sai. Vasta nyt alan taas tajuta kuka ja missä olen. Pieniä palasia uusista tuulista on jo näkyvillä, ei ehkä jollekin toiselle mutta minä tunnistan sen itsessäni. Siellä se odottelee pinnan alla ja tehnee jonkinlaisen hyökyaaltoliikkeen myöhemmin.

Olen sanonut niin monta kertaa mutta en lakkaa toistamasta sitä tosiasiaa, että eniten rakastan työssäni sen monimuotoisuutta ja yllätyksellisyyttä. Jonain päivänä minulla on vesivärit edessä, toisina teen aksonometrisiä kuvituksia. Huomenna kenties jotain ihan muuta. Aktiivinen ikävä alkaa muuttaa muotoaan. Ensin on aktiivisesti ikävä, sitten on aktiivinen juuri siksi, että on ikävä. Kiitos Amsterdam, tästä on hyvä jatkaa. 


Mistä sinä inspiroidut nyt?

1 kommentti:

  1. Kivasti kirjoitettu. Minusta on aika ihanaa ikävöidä välillä, ikävä näyttää asiat uudessa valossa.

    Inspiroidun tällä hetkellä juhlista, joita olen järjestämässä :)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!