20120331

vink vink

Koska itse olen työyön jäljiltä sen verran zombie, ettei sompailu keskustaan kantoreppuillen uhmaikäisen kanssa oikein houkuta, menkää te!

Tarjolla 20% alennus Bebes-mallistosta, kotitekoisia kuppikakkuja ja kilpailu, jossa voit voittaa Bebes-vaatteita. Olisin itse mielelläni kotiuttanut tuon keskimmäisen vähän isommassa koossa. Pienempi meillä oleva kun muutti jo aikoja sitten muistolaatikon syövereihin.

Vanhatapio Storen löydät Kiseleffin talosta, Unioninkatu 27:stä.

vanhatapio.fi

8 kommenttia:

  1. Heti ku avas linkin tuohon kotisivulle ja nuo tissit pamahti näytölle, sivu kiinni. Mautonta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoittelen asiaa mutta ymmärrät varmasti, etten voi olla vastuussa muiden sivustojen sisällöstä.

      Poista
  2. Siis mitä ihmettä?! Mulla on tuollainen keskimmäinen kuuskyt senttisenä ja olin heittämässä sitä roskiin kun on mun mielestäni ihan auttamattoman ruma tapaus... (Anteeksi nyt vaan) :D Mikä on kyseisen tuotteen nimi ja onko sillä kenties jonkinlaista jälleenmyynti arvoa? kirpparilla yritin eurolla sitä myydä mutta jäi käsiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseessä on siis Tiia Vanhatapion Niili Romper ja uskon, että sillä on jälleenmyyntiarvoa, etenkin jos se on siistissä kunnossa. Kuten alla olevasta voikin jo huomata. :D

      Meillä tuo oli ihan ehdoton lemppari ja harmitti tosi paljon kun jäi pieneksi. Makuja on niin monia. :D

      Poista
    2. Tuo on todella hyvässä kunnossa, uskaltaisin jopa sanoa että uudenveroinen! :)

      Mä en oikeen ymmärrä näiden design -juttujen päälle, siksi tuo ei varmaan mun silmääni kovin miellyttänyt :D Mutta pakko sanoa että tykkään sun tyylistäsi ja ihailen sun töitäsi todella.

      Poista
  3. ^mun mielestä tuo keskimmäinen on suloinen, voin sen toki ostaa sulta käsistä pois jollet sietä halua säilyttää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kas, tämähän kävisikin näppärästi näin. :)

      Poista
    2. Täytyyhän sitä, suloinen! :D Jos myyjä laittaa vaikka blogiini kommenttia tms niin voidaan sopia kaupoista hyvin :)

      Poista

Kerro ihmeessä!