20120207

tänään on kulmiopäivä

Olen kulkaa nyt very trendy ja silmät hakeutuvat kuin itsestään kaikenmaailman kolmioihin ja kulmioihin. Viime viikolla mukaan tarttui mahtava pikkutarjotin imuriostoksilta. P ymmärsi heräteostostani mutta pyöritteli varmasti salaa silmiään innostukselleni. "Kato nyt miten mageet kolmiot hei!" Olisin ostanut kahvipurkinkin samaa sarjaa mutta ne peijakkaat tulivat kuulemma vasta seuraavana päivänä myyntiin. Hieman myöhemmin sain kuulla, että niitä on saanut jo jonkin aikaa mm. Prismoista. Minulle tuli hieman huijattu olo. Ehkä pistän vahingon kiertämään ja huijaan P:n ruokakauppaan piakkoin.


Paskan päivän vastapainoksi loput kulmat löytyivät tänään Sascian opastamalta kirppikseltä. Pari lautasta lisää kokoelmaan, mustia keraamisia lasinalusia ja lasinen pannunalunen tai mikä lienee neliskanttinen lasiasia.





2 kommenttia:

  1. Näin tuollaisen kahvipurkin jossain kuvastossa ja mulle tuli heti mieleen, että tästä blogista bongaan sen seuraavaksi:)

    VastaaPoista
  2. Mulla on sulle tunnustus (oikeasti kiva sellainen) mun blogissa, vinkvink! ;)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!