20120116

sympaattisesti kulahtanut ja Harley Davidson

Paskat kirppislöydöt -blogin auetessa lupasin itselleni käydä taas useammin kirppiksellä. Uhkuin oikein innostusta liittyä ulkoasun askartelun lisäksi kyseiseen blogiin kirjoittaviin ja herkuttelin mielessäni humoristisen tiukoilla teksteillä joita tehtailisin. Joka hiton kerta kun olen sen jälkeen mennyt kirppikselle, olen tehnyt pelkkiä löytöjä. Siis hyviä löytöjä, ei paskoja.


Yksi löydöistä oli sympaattisesti kulahtanut peltinen kaakaopurkki. Kiinnitti huomioni kunnosta huolimatta /check/, sopisi keittiöömme mainiosti /check/, maksaa tarpeeksi vähän /check/ (euron) kunnes tajusin, että siitä puuttuu kansi. Onneksi katsoin tarkemmin jo takaisin laskemaani purkkia ja huomasin, että se on teipattu kiinni ja käsin huojuvasti kirjoitetussa lapussa lukee muovikirjaimia.


Purkki päätyi paremmille keittiön avohyllymaille mutta kirjaimet totisesti tulivat jäädäkseen. Isikin kiittää kun O ojentaa kasasta muovinpalasia H:ta ja D:tä onnesta soikeana. Siis niinkun Harley Davidson.


6 kommenttia:

  1. Voi itku, noi kirjaimet on kivoja - meillä pojat leikki noilla ihan innoissaan tässä kerran ku oltiin kyläpaikassa, mut ehkä jos ne olis omia niin ei ne kauaa jaksais kiinnostaa. :D

    VastaaPoista
  2. Näillä sitä opeteltiin 70-luvulla kirjoittamaan;) Ihana väripläjäys!

    VastaaPoista
  3. ja näitä kirjaimia aika moni haikailee omasta lapsuudestaan omille lapsilleen, mutta kun ei enää vastaavia valmisteta, taisit tehdä löydön!

    VastaaPoista
  4. Mä oon jo 2 kertaa tehnyt saoista kirjaimista ison löydön, kumpikin eurolla. Me siis voidaan uida niissä kirjaimellisesti (huomaa, mäkin sanataiteilen välillä!!)

    VastaaPoista
  5. Oi nuo kirjaimet! <3 Minneköhän minun vanhani ovat joutuneet...

    VastaaPoista
  6. Mä muistan nämä kirjaimet omasta lapsuudesta :)

    Hieno löytö!

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!