20111216

minä itte

Meni sitä vähän suuhunkin. Kai.





6 kommenttia:

  1. Voi ei mä en kestä! Siis tota ihanuutta!
    Enkä kyllä varmaan kestäis tota sotkuakaan :D
    Mä muistan kun omani oli pieni, niin olin liian hysteerinen siivouksen kanssa, koko ajan rätti kädessä. Ja kun poika meni puolitoistavuotiaana päiväkotiin, ja siellä ruokapöydälle putosi ruokaa, niin hän osoitti sotkua sormella ja komensi tädit siivoamaan. Heheh.
    Siitä se lähtee.

    VastaaPoista
  2. Hei,

    vinkkinä toiselta pingviinihysteerikolta, magickpoksin blogissa tarjous sjip hopin repuista, joista yhdessä komeilee pingviini. Pikkusen plastisen näköinen, mutta toimii kohderyhmälle kuin sokeri puuron päällä.

    VastaaPoista
  3. Ihana!! :-) Päivän piriste!
    (itselläni vasta suunnitteluasteella lusikan antaminen Natiaiselle itselleen ja tämän jälkeen se myöskin pysyy suunnitteluasteella!!) :-D

    VastaaPoista
  4. Voi mikä päivän pelastus! Mahtavaa minä itte toimintaa :D

    VastaaPoista
  5. Mahtavat kuvat!

    Meillä A:lla on sama vaihe päällä - välillä ruokaa lusikoidaan, välillä mätetään käsin. :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!