20111201

bloggers have left the building

Oli kyllä sellainen äänialanäytös ja vauhtikasa eilen, että oksat pois. P:kin lähti alta pois jätettyään tarjolle kasan herkullisia viinereitä (takaiskusta huolimatta) ja sai myöhemmin illalla otsikon mukaisen tekstiviestin. Ääntä lähti niin vauvoista kun bloggareistakin ja instant-miitti oli käden käänteessä valmis. Kiitos uusille ja vanhoille tuttavuuksille, mukavaa oli ja O:kin viihtyi kun allekirjoittaneen tarvitse toimia ohjelmatoimistona.


Bloggari halusi säilyä tyylikkäästi monkinyymina inkakuvioisissa legginseissään.


Sydäntä lämmittivät myös tuliaisiksi tuodut "teidän keittiöön sopivat" mariannekarkit.


O oli elementissään, ojenteli leluja ja nautti ollessaan vaihteeksi vanhin olohuoneen valloittaneesta lapsikatraasta.


Pikapikaa pykätty tapaaminen poiki myös pikapikaa siivotun kodin, eroonpääsyä turhista tavaroista, suklaalevyn, villejä ideoita, sisustusvinkkejä, tunnustuksia ja kaikuvaa kikattelua.

5 kommenttia:

  1. tunnistan OMMiksen sormuksesta :D olittekohan te se maissinaksu-turmelukseen houkutteleva taho :D

    VastaaPoista
  2. Eeei, mä olin namutätinä paikalla, OMM lankesi... ;)

    Oli hurjan kivaa, kiitos tuhannesti! Tulitte vaan mun uniinkin yöllä...

    PS. MÄ muuten ihan oikeasti mietin, että oletpas sä ajatellut tuon mätsäävyyden pitkälle, kun näin ne Marianne-karkit mustassa kulhossa. :D

    VastaaPoista
  3. Kauheeta, nyt jokku tunnistaa mut kadulla :D :D

    VastaaPoista
  4. Oli superia, kiitos vaan kaikille osapuolille :D Teillä on muuten upea koti, mulle iski illalla lampunvarjostimen muokkaamishimo joka johti siihen, että eteisessä nököttää tällä hetkellä pelkkä lamppu ilman mitää kupuja tai varjostimia-ei siis nyt ihan mennyt kuin Strömsössä :D

    VastaaPoista
  5. Olen monesti ihastellut kuinka kaunis tyttö sinulla on!

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!