20111007

keittiössä kerran

Muistatteko sen raidallisen teipin jonka ostin juhlahulinaan mutta joka jäi sitten nököttämään yksinään pöydälle muiden raidallisten asioiden päästessä tositoimiin? Muutamaa päivää myöhemmin varastin röyhkeästi löysin mahtavan idean johon tuota teippiä tarvitaan. Kesällä kerran -blogin Sanna Matilda oli pistänyt tuulemaan ja tuunannut kaapinreunat raidallisiksi. Olen itse harkinnut hyllypaperia mutta se tuntuu vähän turhankin työläältä hommalta joten tämä teippi-idea on ihan täydellinen. Kiitokset ideasta, kyllä nyt hymyilyttää avata kaapinovia.








9 kommenttia:

  1. Mahtava varastus :). Niistä tuli hienot!

    VastaaPoista
  2. Ihanat! Ja mistä näitä teippejä saa...aion tarttua tuumasta toimeen heti viikonloppuna. :)

    VastaaPoista
  3. Hipsu, kiitos, olen ihan innoissani itsekin. Tosi simppeli tehdä ja lopputulos on tosi hauska. :)

    Hanna, tuon kuvissa näkyvän teipin ostin Gaudete Kidsistä ja aiemmin olen tilannut mm. Etsystä. Hakusana masking tape tai washi tape niin löytyy monesta paikasta. :)

    VastaaPoista
  4. varastettava idea! minulla on ollut vuoden kaapissa hyllypaperirulla odottamassa, mutta ei se taida näihin kaappeihin päätyä... ehkä teippiä sitten?

    VastaaPoista
  5. Piparminttu, tämä on ihan ehdottoman mainio idea! Kiitokset vaan tosiaan tuonne Sanna Matildalle! Teippi oli niin helppo. Minulla olisi varmaan mennyt hermot niiden hyllypapereiden kanssa ennen ensimmäisen hyllyn valmistumista. :D

    VastaaPoista
  6. Eipä kestä, hyvältä näyttää lopputulos! :)

    VastaaPoista
  7. Hienot!

    Vitsit, sulla on ihana toi kulmikas musta astiasto, tahdon kanssa! Lapsuuden kodissakin oli :)

    - M

    VastaaPoista
  8. Johanna, kiitoksia. :)

    Sanna, mahtavia ideoita on mukava kierrättää. :)

    M, mä olen haalinut noita kirppiksiltä ja nettipalstojen kautta, vieläkin mahtuisi muutama sekaan mutta kahviastiasto kuppeineen ja aluslautasineen on jo täynnä. Ruokalautaspuolella olisi vielä tilausta. Noita löytyy yllättävän hyvin kun alkaa katsella. Monen mielestä kun ovat ihan kamalia. :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!