20111020

bingo

Kuinka monta täyttä riviä sinä saat?


36 kommenttia:

  1. Tää on huippu! Mainio kiteytys Kottarainen ;D
    Yks ainut täys rivi ja osa niistäkin tavaroista kulkenut mukana lähes koko elämän.

    VastaaPoista
  2. Hah, tästähän on ollut puhetta :D Huomautan, että unohdit viikset ja pöllöt ainakin. Mulla on vain yksi ruutu, liitutaulumaali niinku tiiät. Eikun 2, Vikke askarteli pojalle tollasen sadepilvityynyn! Blogimattoa mulla ei ole.

    Ainiin, tolle listalle pitäs lisätä vielä kolmiotkin. Niitä on kaikkialla. Ja kaikki mahdollisimman graafinen eli todella hienostunut ja ah yksinkertainen mutta tiedostava.

    (säälittävää, mä luin ton dymon eka et didymos ja mietin et ootpas sä tietoinen kantoliinamerkeistä)

    VastaaPoista
  3. Ei yhtään! :O En siis taida olla truebloggaaja. :D

    VastaaPoista
  4. Yksi osuma. Dymo. Sekin ollut iät ja ajat.

    -ei voittoa

    VastaaPoista
  5. ei mulla ole kuin yksi ruutu! Nuo viirit, tosin niissä lukee Sohvin nimi.

    Olen siis auttamattomasti ulkona koko touhusta.

    VastaaPoista
  6. Ei yhtään täyttä riviä, neljä hajaruutua. Niistä viirit on vaan juhlakäyttöön ja Dymo ja washit menee askarteluun. :D

    VastaaPoista
  7. Dymo, teipit, seinäkollaasi, lippunauha, jättikalenteri. Hajallaan siis :).

    Tää oli kyllä aivan loistava!!

    VastaaPoista
  8. Spot on :)

    VastaaPoista
  9. Hahaa, loistava! Mulla ei oo yhtään täyttä riviä, mutta monta yksittäistä ruutua kylläkin. Omistan nyikyään jopa raitapurkin :D

    VastaaPoista
  10. Ihana. Mutta tästä puuttuu kolmiot ja viisikulmiot ja hiusruudut. Ja ehkä puutapetti.

    Mulla näistä vain dymo vuodelta 1990.

    VastaaPoista
  11. Ihanaa, että tämä vetoaa teihin muihinkin. :D

    Ja totta, monta hyvää puuttuu (paitsi Oi mutsi hei, viikset on kyllä mukana :D ). Pitää varmaan tehdä jossain vaiheessa osa kaksi. Etenkin kolmiot ovat ehdottomasti ansainneet paikkanasa mukana!

    VastaaPoista
  12. Ei mitään noista. Mutta huomaan olevani kartalla sikäli, että montaa noista asioista haluaisin mutta en ole ehtinyt. :D

    VastaaPoista
  13. Heh, tää on huikea!! :D

    Mulla ei tullut kuin yks osuma, kuvakollaasi ja sekin on kesken. Ai niin, viiksetkin löytyy (ei sentään omasta naamasta), yhdestä pojan paidasta, mutta ei se taida tässä bingossa osuma olla.:)

    VastaaPoista
  14. Elli, toki paidassa olevat viikset lasketaan! :D

    VastaaPoista
  15. Eikääh, tää oli ihan sikahyvä. Vaikkei täältäkään löydy kuin dymo ja pojan synttäreillä oli pilvikoriste, viirit ja kuppikakkuja. Mut kaipa nekin nyt sit lasketaan. ;)

    Modeerna Museetin julisteen kohdalla repesin täysin. :D Huumoria jota ei voi selittää ei-bloggaavalle ystävälle millään lailla!

    VastaaPoista
  16. Voi vitsi, huippu :)!

    En saanut kuin kaksi hajaosumaa,Aarikan purkit, joita olen kerännyt jo vuosia sekä dymo. Hyvä näin. Tosin hankintalistalta löytyy pari muuta juttua.. :)

    VastaaPoista
  17. Hoho, mainio, mainio!!! :D

    Ei voittoriviä, vain hajaruutuja. Aarikan purkit, joita olen himoinnut jo lapsuudesta saakka, näin ne tädilläni ensmäistä kertaa.

    Dymo -ikivanha, mies toi töistä :D

    Blockia olen himoinnut siitä asti kun se ilmestyi, enkä vieläkään ole sitä saanut..

    Pari muuta on haaveilussa kyllä myös :D Varsinkin String.

    VastaaPoista
  18. Ihan loistava! Sain 5 ja puoli. Mut en yhtään täyttä riviä :)

    Yks juttu ois pitäny ehdottomasti olla mukana: PÄREKORI!

    VastaaPoista
  19. Syy miksi en bloggaa. En halua että mun omia tai bongaamia juttuja kopioidaan surutta.

    VastaaPoista
  20. Haha, loistava! Meiltä löytyy muutama ja muutamaa olen niiden lisäksi harkinnut. Ja aika monessa paikkaa nähnyt nuo loput! :-)

    VastaaPoista
  21. Hehee :D Dymo ja Stringiä löytyy, samoin kuin pari seinään teipattua korttia, mutta muilta osin jäi aika heikoksi meikäläisen bingomenestys.

    VastaaPoista
  22. Minä olen piirrellyt noita viiksiä ja tehnyt niistä kortteja. Viirit tein lapsen synttäreille, mutta ne ovat olleet vain juhlakäytössä. Hylly löytyy, samoin liitytaulumaalia olen roiskinut vanerille. Pilviäkin aloin tekemään, mutta omalla tyylilläni, ilman pisaroita. Ja on mulla se dymokin. Se on niin kiva laite.

    Tunnustan, olen syyllinen. Kamalan huono omatunto tuli nyt kun laskin saldoni: kuusi!

    VastaaPoista
  23. hei mä valehtelin. Muistin näiden kommenttien jälkeen, että ostin neidille viiksi-bodyn Italiasta. Mutta koska se on vielä liian iso ja ei ole ollut kuvissa tai käytössä, niin se piru vie unohtui.

    Minä repesin tuon maton kohdalla. En ole siitä edes viitsinyt haaveilla, koska se on kaikilla.

    Pitäisikö tähän kuulua myös canonin järkkäri?

    VastaaPoista
  24. Hahaha tää osu ja uppos! :D Mulle tuli vaan pari hajaruutua mutta menis mielellään kyllä montakin noista :)

    VastaaPoista
  25. Repesin! Tuosta matosta haaveilin, mutta hetken blogeja tutkailtuani päätin jättää sen hankkimatta kun siihen tuli tilaisuus. Tunnustan, ei yhtäkään ruutua! Johtuneeko siitä, ettei meillä ole lastenhuonetta.... Ja tunnustettakoon nyt sekin, että miltei kaikista nuista olen haaveillut.

    PS. Mäkin luin Didymos, ja mietin kummastuneena, että mitä, onko kaikilla varaa sellaiseen! :D

    VastaaPoista
  26. Minäkin osallistun tähän mainioon bingoon! Tosin osumia on vain yksi, dymo. Tunnustan kuitenkin haaveilevani Block-valaisimesta.

    Olen lukenut pitkään ihanaa blogiasi, mutta tämä taitaa olla ensimmäinen kommentti.

    -Jenni

    VastaaPoista
  27. Mahtava bIngo, tosin tällä kertaa kahvipaketti jäi voittamatta. Minulta löytyy vain Block-lamppu. Välillä blogeja lukiessa tulee vähän hämmentynyt olo, että eikö sieltä kaupoista muuta löydy.

    VastaaPoista
  28. Vauvablogi-bingo voisi olla tälle hyvä jatke!

    VastaaPoista
  29. Kolme mulla on, seitsemästä haaveilen, viis on kivoja muilla, mutta kertokaa mulle mikä noissa viiksissä on se juttu?? Mä oon niiiin out kun en tajuu :)

    -MR-

    VastaaPoista
  30. Mulla ei oo kuin Block-lamppu! Se on ollut nyt jotain neljä-viisi vuotta, mutta aloin haaveilla siitä siitä asti, kun se tuli markkinoille, siis joskus... öh, kymmenen vuotta sitten? Taitaa olla ylikin, koska muistan jopa hinnan, 850 MARKKAA.

    Niin no on mulla viiksi-kaulakoru, lasketaanko se? Eamsin naulakkoa en halua enkä Ikean mattoa (eksä osti sen, ja se keräs kamalasti kaikkea nöyhtää, siis se matto ei eksä). Aarikan purkeista en ees tykkää, tai no yksi sellainenkin löytyy mutta ei tuollaista raidallista. Enkä tykkää siitäkään.

    Mutta myönnettävä on, että Sring-hyllystä haaveilin, kunnes päätin ettei sittenkään. Löysin paremman vaihtoehdon tilalle, näin ainakin kuvittelen.

    Mutta tosi hauska bingo, näitä lisää!

    VastaaPoista
  31. hihii, aivan mahtava!
    mulla kolme osumaa, kaikki samalla rivillä: teipit, dymo ja string:)

    VastaaPoista
  32. Tämä on loistava : ) Kuusi ruutua, mutta ei linjassa. Yhdestä luopuisin mielelläni mutta kun on lahja ja pelkään että ainakin yhden leviämiseen olen syypää ; )

    VastaaPoista
  33. Ihanaa, että tykkäätte. Pitäisiköhän tästä teettää julisteita joista tulisi uuden bingon yksi ruutu. ;)

    VastaaPoista
  34. Siis vain 6 ruutua?!? Lippunauha, kollaasi, liitutaulu, teipit, dymo ja blogimatto. Tai no, olihan vauvojen nimijuhlissa kuppikaakkuja... eli 7. Mutta silti, olen suorastaan yllättynyt! ;)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!