20110629

puoleensavetävät

Siisti työhuone tuntuu vetävän töitä puoleensa. Usein myös tietyt värit tuntuvat tekevän samaa. Kun jonkun palan elämästä valtaa uusi sävy, alkaa se levittäytyä ja vallata lisää. 

Nyt on selkeästi mintunvihreä kausi. Lainavaunut ja keinu ehtivät jo tälle värialueelle. Samansävyiset kynsilakat ovat alkaneet houkutella. Olen myös huomannut, että kynsilakka on mainio tapa paikata äkillistä trendivärin kaipuuta pienin annoksin ja edullisesti. Olen varovaisesti silmäillyt muutamia eri sävyjä ja eiköhän niistä joku kotiudu piakkoin. Vinkkejäkin otetaan vastaan, mistä maailman kaunein mintunvihreä kynsiin?


Uusin ostoskin on samaa sävyä. Se on maailman ihanin uimapuku O:lle. Sen hehkuva väri valloitti heti ja kuka voisikaan vastustaa suloisia kirsikoita. Nyt vain äkkiä uimaan, että päästään testaamaan.

Uusin siivottun työhuoneen pöydälle ilmestynyt projekti on sekin mahdollisesti hailakan mintunvihreä. Ja niin ihana muutenkin, että en oikein edes pysty käsittämään vielä kunnolla. Ja oikeastaan se on myös aika iso. Monta metriä suuntaansa. En malta odottaa, että pääsen piirtämään.


Kuriositeettina kerrottakoon, että olen niin väsynyt, että tagin kuin kaksi marjaa laittaminen tähän postaukseen nauratti.

5 kommenttia:

  1. Näin saman uikkarin ja kirosin, ettei isoille tytöille ole tuollaista :c Ja sanoin, että jos minul olisi tyttölapsi, niin se ehdottomasti joutuisi käyttämään tuommoista. Koska ihana!

    VastaaPoista
  2. Itse pidän dependin lakoista ja väriskaala on laaja.

    Bongasin netistä myös tällaisen hienouden joka ehkä joskus pitää pistää tilaukseen. Siinä on sekä suti että kynä tarkempaa piirtelyä varten!

    http://www.bf-beauty.com/en/product/item/138/product_detail.html


    -A

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/7/11 02:06

    Itse ostin juuri Goshin Silky mintia.

    VastaaPoista
  4. Heke, no älä viitti. Mä olin kans siinä rekin edessä, että miksei mulle ole tällaisia???! Onneksi on tytär jolle on. :D

    Ano, ihan mahtavalta näyttää tuo sutikynä. Tuollainen pitäisi ehdottomasti saada niin voisi vältellä töitä vielä vähän tehokkaammin pelkän lakkauksen sijaan. Mä teen ihan just, mä vaan piirrän tän lentotukialuksen ensin valmiiksi...

    Ano, Goshilla on tosi paljon kivoja sävyjä, pitääkin käydä vilkaisemassa millainen tuo Silky Mint on. :)

    VastaaPoista
  5. Meillä on ollu tuon värinen auto.... :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!