20110619

odottelua ja oikeita hetkiä

Jotkut löydöt odottavat oikeaa hetkeä. Kärkyin tätä Dieselin mekkoa iät ja ajat mutta hintaa oli kuitenkin vähän liikaa vaikka se ihana onkin. Vihdoin se alennettiin ja viimeinen kappale alerekistä muutti minun vaatekaappiini. Siellä se on tyytyväisenä odotellut, että olen raskaana, saan O:n, sitä, että tulee vain sellainen oikeanlainen fiilis.

Ja mikä olisikaan parempi syy pukeutua haaleaan roosaan ja pikkuiruiseen pitsiin kauluksen ympärillä kuin syntympäivä. Olen jollain tasolla vierastanut vaaleanpunaista pukeutumisessa mutta juuri tässä kohtaa kyseinen mekko oli aivan täydellinen. Se vain tuntui oikealta, värikin oli juuri oikea mustan kanssa sekoitettavaksi ja sormien nudelakkakin lähes sävy sävyyn. Sitaisin siis hiukset kahdelle suttunutturalle sivuille, kiskaisin kengät jalkaan ja pääsin ulkoiluttamaan ihanaa Lumin laukkuanikin joka sekin kiltisti odottelee eteiseessä, että jonain päivänä laukussa ei tarvitse olla kaikkea sitä vauvatarviketta vaipoista nokkamukiin.

Oikukkaan sään vuoksi lisäsin muutamia kerroksia huivilla ja pitkähihaisella, ihan siltä varalta, että vaikka sataa. Samasta syystä kenkinä Irregular Choicen kaviot eivätkä jotkut kevyemmät vaikka asu muuten hieman kesähempukkainen onkin.





2 kommenttia:

  1. Tykkään! Ihana asu ja kovin sinua. Hyvää synttäriä muuten!

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla. Olin itsekin jotenkin tosi tyytyväinen ja viihdyin asussa vaikka väri olikin harvinainen minun vaatekaappiini. :) Ja kiitos synttäritoivotuksista. :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!