20110308

mieletön löytö

Kuten varmasti Komeron etsintäkuulutuksista voi huomata, minulla on tapana saada pieni fiksaatio tietyistä jutuista. Jotkut asiat vaan jäävät vaivaamaan, kutittelemaan mieltä. Niiden metsästäminen on kuitenkin usein aika toivotonta jos ei satu olemaan paikalla juuri oikeaan aikaan.

Vuosia sitten metsästin erästä tunikaa kissojen ja koirien kanssa. Huutelin blogissa, kyselin netissä, selasin huutista ja etsin raivokkaasti joka paikasta. Ei löytynyt. Muutaman kerran bongasin tunikan joltain päivän asu -kuvistakin ja olin jälleen myöhässä kun se oli myyty pois.

Eilen kävimme O:n kanssa postissa ja päätimme piipahtaa pikaisesti myös kirppiksellä. Siellähän se oli. Ensimmäisessä rekissä jota katsoin tarkemmin. Ja maksoi huimat euron.

Olisi tehnyt mieli jättää jonkinlainen kiitoskortti myyjälle. Kerrankin oli kysyntä ja tarjonta kohdallaan.

Nyt se on vihdoin minun. Tiia Vanhatapion Fressis-malliston tunika nimittäin. Ja sopivan kokoisena vieläpä. Oi rakkaus.

3 kommenttia:

  1. Siis sait Tiia Vanhatapiota eurolla?? Huh, oletpas tehnyt löydön! Ja hyvältä näyttää, täytyy sanoa!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi8/3/11 15:40

    Suorastaan mahtava löytö! Itse haaveilen kovasti joskus saavani Dieselin Black Gold mekon, sen samanmoisen jota taisit haaveilla joululahjaksi..

    -Tiqqqu

    VastaaPoista
  3. Kiki, joo-o, olin itsekin ihan öönä. :D

    Tiqqqu, mä yritin metsästää sitä vaikka mistä mutta löysin vain pari hassua paparazzi-kuvaa siitä julkkisten päällä. :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!