20110218

tunnustan

Kaikenlaisia tunnustuksia on sadellut. Ja näihin liittyy vielä kaikenlisäksi kaikenlaisia tehtäviäkin. Olen todella otettu näistä kaikista. Kiitos ihan hirmuisesti jokaiselle. Hymyilyttää.

Tuijjja muisti tällaisella:



"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat."


Milloin aloitit blogisi?
Tämän nimenomaisen blogin aloitin elokuussa 2009,  suorana jatkumona edelliselle josta olin jotenkin myllerysten myötä kasvanut ulos. Aiemman blogini aloitin vuonna 2007.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Elämää, maailmankaikkeutta ja kaikkea. 42 siis. Kyllä. Kaikkea. Tosin painottuen aina kulloinkin eniten mieltä kutkuttaviin asioihin. Tällä hetkellä vauvajutut valtaavat alaa koska olen vauvan kanssa 24/7, vähän hankalahan se olisi siitä kirjoittamista välttää. Noin muuten kirjoitan ajatuksistani, töistä, kuvista joita näen ja teen, valokuvaan arkea ja juhlaa, mietin, pohdin, kerron minua ihastuttaneista sanoista tai hetkistä, haaveilen, pengon nettiä, kyseenalaista, avaudun ja fiilistelen. Blogi on eräs heijastuma henkilökohtaisesta mielentilastani, kulloisistakin ajatuksista ja tunteideni tulkki. Suodattaen toki osan mutta varsin värittämätöntä tekstiä maailmasta graafikon silmin, äitinä, avovaimona, tyttärenä, ystävänä, naisena ja taivaanrannan maalarina.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Mielestäni jokainen blogi on erilainen, omanlaisensa. Kirjoittajan ääni kuuluu ja näkyy. Omani ehkä erottuu visuaalisella näkökulmallaan elämään.

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Alunperin aloitin matkapäiväkirjana muuttaessani Hollantiin, sittemmin yleisön pyynnöstä jatkoin myös paluuni aiheuttamasta kulttuurishokista kirjoittamista ja pikkuhiljaa blogi alkoi muuttua enemmän kuviksi ja kuvaukseksi arjestani ja elämästäni ylipäätään.

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Ulkoasu kaipaisi hieman viilausta, kuvatkin voisivat olla isompia. Aihepiiristä en niin kovasti murehdi, se elää minun mukanani ja joustovaraa on juuri niin paljon kuin itse haluan.

Niin moni ansaitsisi tämän, myös minulle antaneet ehdottomasti jokainen. Pistän tämän eteenpäin tällä kertaa tunnusteltavaksi näille päiviäni ilahduttaville bloggaajille:

Jenni Draws Pretty Pictures
Cute & Cool Creations
Time of the Aquarius
Muotoa etsimässä
Ellis

***

Lisäksi sekä Riikka, RUMBO, Kiki että Elli muistivat minua tällä tunnustuksella:


Tähän tunnustukseen kuuluu seitsemän tunnustusta itsestäni. Tässä tulee:

1) Olen syntynyt Englannissa, Readingissa.
2) Minulla on teräasefobia.
3) Minulta ei ole koskaan murtunut mitään.
4) Halusin pienenä astronautiksi.
5) Olen 157,5cm pitkä. Se puolikas on hyvin tärkeä.
6) En ole koskaan maistanut piimää.
7) Kun laitan herätyksen kännykkään, se ei koskaan ole tasalta tai puolelta vaan aina esimerkiksi 8.32.

Ja laitetaan nyt vaikka seitsemälle eteenpäin sekalaisessa järjestyksessä:

Mielen osia
Blackbird
Bambula
Varpunen
Helenainen
Life Thru a Lens
Dekomekko

8 kommenttia:

  1. hahaa, jälkimmäisessä seiskakohdassa samiksia! mun herätys on hyvin usein just 8.32 :D tai 9.02 tai 7.16 tai... haha. kiva kun jollain muullakin on tää tapa

    VastaaPoista
  2. Siis apua :D käsittämätöntä; Mä olisin voinu kirjottaa kohdat 2-7.

    -Tiuku

    VastaaPoista
  3. Kaunis kiitos! Olen tosi otettu :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaunis tästä! :)

    VastaaPoista
  5. Oi, kiitän ja kumarran! :)

    VastaaPoista
  6. Oi, kiitos tunnustuksesta! <3

    VastaaPoista
  7. Kiitos ja kumarrus ! Koitan palata tähän kun palaamme reissusta.

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!