20101227

minialbumi, mummu, pappa ja minä

Tässä toinen joululahja-albumeista.









6 kommenttia:

  1. Voi kerro kerro, mistä noita tuollaisia rinkuloita saa? Usein olen kaivannut, vaan en vielä mistään löytänyt.

    VastaaPoista
  2. Mä ostin omat rinkulani ihan Sinellistä. Siellä oli sekä pelkkiä rinkulapakkauksia eri väreissä, että tuollaisia settejä missä tuli noita muotoonleikattuja pahveja ja kaksi rinkulaa. Ostin noita settejä näihin albumeihin ja käytin pahveja aina kansiksi jotta ovat vähän paksumpaa matskua. (Jos et pääse lähelle Sinelliä niin voitaisi elvyttää se paitavaihtokauppa ja voin käydä sulle hakemassa paketillisen rinkuloitakin samaan kirjeeseen korujen kanssa...)

    VastaaPoista
  3. upeat lahjat olet askarrellut!

    VastaaPoista
  4. Sopii! Mut saanko mä sit hakea paikallisesta askartelukaupasta sun kuoreen jotain pientä? Mun mielestä kaikki vaihdot on aina niin kivoja :)

    Ja se paita tosiaan odottaa lähettämistä. Olen pessyt sen (kahdesti, toinen kerta oli vähän niin kuin vahinko) että olisi valmis postitettavaksi, mutten ole vielä päässyt sen pidemmälle.

    Lisäksi on pakko sanoa, että tykkään sun skräppäysjutuista kauheasti. Ne ei ole niin...pikkusieviä kuin skräppisivut usein. Vaikka nehän voi olla ihan millaisia vain, mutta monet tuntuvat tekevän kauhean siistejä, nättejä ja pastellisia. Se saa mun niskakarvat pystyyn, enkä siksi ole vielä itse kokeillut ollenkaan. Mutta pitäisi varmaan, kun tykkään kuitenkin kollaaseista ja tuollaisesta pari sanaa per sivu-tyylistä. Ehkä haastan itseni yrittämään nyt, uuden vuoden kunniaksi.

    VastaaPoista
  5. Mä meinasinkin kysyä, että millaisesta pahvista tuo on tehty, mutta se tulikin jo ilmi. Aivan ihana albumi <3

    VastaaPoista
  6. Inari, no mutta tottahan toki! Sähköpostitellaan tarkemmin asiasta! Minunkin silmiini on ehkä hieman osunut tuo pikkusievä skräppäily ja arkailin aloittaa. Joku siinä kuitenkin kiehtoi koko ajan ja se oma tyyli ja kädenjälki sinnekin tuntuu tunkevan läpi kuitenkin. Haasta ihmeessä itsesi kokeilemaan kans! Minä ainakin haluaisin nähdä sinun skräppäilyjäsi!

    Verskinen, juu eli ostopahvia on nuo kansiosat, muut sivut ihan sitten yhtä tai kahta paperia päällekäin. :)

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!