20101120

ehdat emut

Pakkanen kiristyy ja todelliset talvikengät saapuivat. Kuten moni muukin, minäkin hankin vihdoin ehdat emut. P haki ne perjantaina tullista. Päätin vihdoinkin sijoittaa vähän enemmän ja ostaa kunnolliset. Halpiskopiot näyttivät kyllä ihan hauskalta mutta kestivät hädin tuskin viime talven. Keinokuitu kun ei ole laisinkaan niin lämmintä eikä kestä käyttöä kovinkaan paljon. Litistyy ja mytistyy nopeasti. Suklaanruskeat karvavuoriset töppöset ovat kuin mittatilaustyönä tehdyt minun jalkaani ja pohjakin on vähän pitävämpää sorttia.

Nyt kelpaa vaunutella tai kipaista kauppaan.


8 kommenttia:

  1. Emut on rakkautta! Mä olen nyt jo muutaman viikon viipotellut lähes pelkästään noissa <3

    VastaaPoista
  2. Mistä tilasit? Olen miettinyt kanssa Paddingtoneita, samaa väriäkin. Tosin saattaisin silti päätyä harmaisiin :)

    VastaaPoista
  3. Chloé, mä luulen että mulle käy samoin kun vauhtiin pääsen. :D
    Ano, tilasin Natureshopilta ja homma toimi oikein hyvin. Itseäni viehätti tuo suklaanruskea jotenkin tosi paljon ja se sopii niin monen kanssa sitten. Harmaakin on kyllä varsin viehättävä vaihtoehto. :)

    VastaaPoista
  4. Arvelinkin, että varmaan sieltä, kun mainitsit tullista aiemmin. Meneekös se niin, että saat nyt Natureshopilta tullit takaisin? Näin olen ymmärtänyt, että jos tulliin kolahtavat, niin itse ei tarvitse maksaa.

    Joo, minuakin kiehtoisi tuo suklaanruskea (jotenkin se on oikein sellanen töppösväri :)), mutta sitten muita vaatteita miettiessä tuo harmaa saattaisi itselläni mätsätä paremmin, olen kuitenkin suuresti mustan ja harmaan ystävä. Mustat ovat mielestäni ehdottomasti nounou tässä tapauksessa, se väri ei vaan iske noissa popoissa, jotenkin vähän liiankin tyylikäs/kova väri noihin. Ja toiseksi mulla on yhdet mustat talvimokkasaappaat.

    Tuo rahapuoli pienesti hirvittää. Joten ehkä pitää odottaa ainakin siihen asti, että joululahjat on ostettu...

    VastaaPoista
  5. Juu, eli tullit pitäisi saada takaisin asiakaspalveluun yhteyttä ottamalla. :)

    Rahapuoli hirvitti minuakin mutta olen oikeasti sitä mieltä, että sillä hinnalla millä ostelen joka talvi parit halpisversiot hajonneiden tilalle, köpöttelen näillä kalliimmilla useammankin syksyn ja talven. Näin ainakin uskottelin itselleni painaessani 'maksa' nappulaa. :D

    VastaaPoista
  6. Olen tuo sama anonyymi kuin tuossa ylläkin, mutta pakko kertoa yksi juttu. Nyt kun taas katsoin noita, niin en löytänyt enää harmaita Paddingtoneita mistään. Joten aloin epäillä jo, olenko ikinä sellaisia missään nähnytkään, vaikka uskomattomalta kyllä tuntuu, että olisinkin katsonut harmaissa vahingossa Stingereitä tmv. Muistatko, näitkö noita Paddingtoneita harmaina? Tässähän alkaa jo epäillä omaa mielenterveyttään...:D

    VastaaPoista
  7. Ha, sain Natureshopilta vastauksen, ja eipä niitä harmaina ole myyty, joten oon katsonut ihan omiani! Oon kai sitten vaan ajatellut itse, että niitäkin varmaan on harmaina, mutta eipä olekaan.

    VastaaPoista
  8. Jäin oikein miettimään tätä väriasiaa. Olisiko jollain muulla merkillä (UGG tms.?) ollut harmaat samantapaiset myynnissä? Hämärä mielikuva on itsellänikin sellaisista nimittäin.

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!