20100519

välttämättömät mönjät

Minä en oikein tiedä miten olen tullut toimeen ilman näitä hiustuotteita vuosikausia. Nyt olen löytänyt omani, harmi vain, että toisen hinta on vähän yläkanttiin lompakkoni kestävyyteen nähden mutta eiköhän tästä jotenkin selvitä.

Pohdiskelin jo aiemmin täällä surffisuihkeen tehoa ja olin valmis testaamaan ihan vain tuoksunkin vuoksi. Ja voi mikä iloinen yllätys tämä lopputulos olikaan. Hiukset saavat samantien suihkiessa volyymia, rakennetta, ilmettä, fiilistä, asennetta ja nostetta. Itse suihkun kuiviin hiuksiin ja pöyhin mangokookosvaniljan tuoksuisen pehkoni sitten paikalleen. Tätä voisi myös varsinkin pidempään pehkoon kuulemma suihkutella jo kosteanakin.

Aikaani olen sinänsä jäljessä, että markkinoille ja muotiblogeihin tämä samainen tavara ilmestyi jo varmaan vuosi sitten mutta ei se mitään. Lopputulos on kertakaikkiaan niin hyvä etten malta olla hehkuttamatta. Riittävyyskin on itseasiassa yllättävän hyvä vaikka käyttöä päivittäin löytyykin. Menenkin kohta taas suihkimaan huumaavan tuoksuista hiusmönjääni.

***

Toinen tukkatuotetuttavuus tarttui mukaan jonkin aikaa sitten ihan marketin hyllyltä. Kun toinen puoli pehkosta lyheni lähes olemattomiin, ilmeni yllättäviä ongelmia hiustenlaitossa. Pidempi puoli tarvitsi ihan eri kaliiberin tuotteet kuin lyhyt ja lyhyen puolen sojottaminen taas puolestaan jotain tujumpaa pahimpia törötyksiä tasoittamaan.

Tein täysin intuitiivisen random-otannan ja myönnettäköön, että taustalla on myös erilaisia vähän epäonnisempia kaapinpohjalle hautautuneita kokeiluja. Olen ostellut vähän sitä sun tätä purnukkaa vuosien varrella ja aina todennut ne aineet jotenkin omalle päälleni vääränlaisiksi tai sitten en vain osaa käyttää niitä. Tämä oli napakymppi.

Tuoksu on kohdallaan, samoin pito. Nysäpuolen huitulat saa ojennukseen näppärästi sormin haromalla. En taida vaihtaa enää ollenkaan. Ulkonäkökin miellyttää. Kylpyhuoneen lavuaarinreunallahan tämä lojuu kuitenkin näkyvillä, päivittäin kun on käytössä.

2 kommenttia:

  1. got2be-mömmöt ovat kyllä omankin kokemukseni mukaan aika jees. Ainakin kaikki ne, joita olen kokeillut. Ja Tigin jutskat tuoksuvat ihan taivaallisille! Oma kuontaloni alkaa tosin olla sellaisessa kasvatusvaiheessa, että ihan sama mitä sinne laittaa, ei nouse, ei pörhisty.

    VastaaPoista
  2. Tigin tuoksu on kyllä hurmannut minutkin. En tiedä miten olen voinut muka elää aiemmin ilman toffeentuoksuista shampoota??!!!

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!