20100509

sunnuntaimekko

Ofelia-asuna palveli ihanaakin ihanampi All Saintsin Parachute-mekko, joka on nimensä mukaisesti saanut innoituksensa laskuvarjosta. Mahakin mahtuu mainiosti eikä tyylistä tarvitse tinkiä. Tuuli ja tihkusade vaativat vielä varustautumaan huivilla ja villatakilla. Sisätiloissa tarkeni onneksi pelkässä mekossa. Olen myös aivan rakastunut noihin raitasukkiksiin. Kävisikö mitenkään, että en käyttäisi enää muuta alaosaa kuin näitä? Jos vain ostaisi kaapin täyteen raidallisia sukkahousuja?

6 kommenttia:

  1. On kylla ihana mekko. All Saintsin vaatteet yleensakin on minun makuun, lompakolle vaan eivat ihan sovi. Aion jatkosaskin kayda liikkeessa niita silti kuolaamassa, ihan vaan kiusaksi. ;D

    VastaaPoista
  2. Tosi kivan näköinen tuo mekko :)

    VastaaPoista
  3. Vitsiit mitkä sukkahousut!! mulle kelpais kans :)

    VastaaPoista
  4. Elli, All Saints olisi minun valintani jos loppuelämäksi olisi pakko valita vain yksi vaatemerkki. Ihania, oivaltavia vaatteita koko putiikki täynnä mutta myönnän, myös minun kukkarolleni turhan tyyriitä yleensä. Täytyy myöntää, että vähän olen kade kun jotkut voivat noin vain vierailla ihan liikkeessä asti. ;) Onneksi on ebay.co.uk! :D

    Anttis, kiitoksia. Se on pitkän kuolauksen tulos joka oli sitten pakko saada. Onneksi ostin, tämä käy asusteista riippuen tosi moneen paikkaan. :)

    Sini, omani ostin Lindexiltä joten käyhän vilkaisemassa sieltä. :)

    VastaaPoista
  5. On ne ihania. Edes sovituskoppiin asti en oo koskaan paassyt siella kun oon yrittany valttaa harmitusta. Oon kylla paattanyt etta sitten kun saan ihan oikeita toita ja vahan rahaa, niin ostan kylla jotain sielta. Nuo mekot varsinkin, aijai! :)

    VastaaPoista
  6. Jos minun olisi pakko valita vain yksi vaateliike loppuelämäkseni, se olisi ehdottomasti All Saints. Arkeen ja juhlaan. <3

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!