20100212

linnunnokkia ja lupauksia

"Joo mä sanoin avomiehellekin, että mä en voi sitten kertoa tästä työprojektista sulle mitään tai mä joudun tappamaan sut."


"Hyvä, että sä suhtaudut tähän asian vaatimalla vakavuudella."

***

Olen skannannut pahvia ja pitsinauhaa, piirrellyt laukkuja, kenkiä ja kierrätysmerkkejä sekä leikellyt linnunnokkia erivärisistä papereista. Juonut kaksi mukia kahvia ja keskustellut koiperhosista. Minulle on luvattu siiderituopillinen ihan vain siksi, että minulla sattuu olemaan tallessa kaikki viime vuoden työt ja sieltä etenkin yksi kaivattu. Äidillä on kasapäin lopputyöideoita minulle ja P tuo kohta kolajuomaa. Suklaarusinat on syöty jo ja nyt alan skannata kiiltokuvia.

2 kommenttia:

  1. Älä viiti koko ajan höpistä noista suklaarusinoista! Tänään jo niitä kaupassa hypistelin, mutta voitin itseni ja jätin ne ostamatta..:D

    VastaaPoista
  2. Haha. Anna vaan periksi. Muuten ne vainoaa sua aina. :D

    Suklaarusinat ne graafikon tiellä pitää!

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!