20100223

kivi, paperi, sakset, laavavirta

Minun pitäisi tehdä töitä ja täällä istun ja pohdin hiusten leikkaamista toiselta puolelta aivan lyhyeksi. En osaa päättää, olin jo pitkällä kasvatuksessa menossa ja nyt taas tekisi mieli räväyttää. Nykyinen malli kun on jotenkin niin pliisu. Sakset kuiskailevat tuossa edessäni purkissa. Mutta minun pitäisi tehdä töitä.

Olin kerran todistamassa varsin erikoista kivi, paperi, sakset -kamppailua. Laavavirta tuli ja voitti kaiken, se sulatti sakset mennessään.

Pitäisiköhän sitä nyt vain hiippailla tuonne kylppäriin. Tänään olisi mainio piposääkin jos lopputulos on aivan kammottava. Toisaalta huomenna olisi niitä töitä. Tai siis niitä töitä olisi nytkin kyllä. Itsensä kanssa kamppailu on pahinta. Tässä ei auta enää edes laavavirta.

2 kommenttia:

  1. tiedän tunteen :D mä kamppailen aina sisäisesti itteni kanssa etten värjäis mustia hiuksia :D pakko aina aina saada eriväriset hiukset......

    takasin blondaus on se kamalin osuus. sitte jaksan taas kuukauden omaa väriä ja sitten taas tekis mieli värjätä tummat :D

    VastaaPoista
  2. Mullakin on sellainen toispuoleistukka ja niin ilmeisesti myös monella muulla. Tuntuu, että se on ainoa malli mitä leikataan tällä hetkellä ja sekös harmittaa. Tykkään itse kamalasti, kontrastien ihminen kun olen, mutta kyllähän sellainen muotitukkamaisuus hieman häiritsee. Ei sillä, en kyllä vaihtaisi poiskaan ja voin suositella, myös sinulle. Hah, päätä tässä nyt sitten.

    :]

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!