20100209

kilpailuarvontakilpailuarvontakilpailuarvonta

Käväisin noutamassa huippusalaiset työmatskuni ja nappasin samalla mukaan Taideteollisen korkeakoulun ylioppilaskunnan kalenterin. Minulla tosin on jo kalenteri kun sopiva yksilö löytyi jo aiemmin joten ajattelin ilahduttaa jotakuta teistä lukijoista ja lahjoittaa tämän tarvitsevalle. Kyseessä on siis supertyylikäs taskukokoinen kalenteri vuodelle 2010.

Osallistu kirjoittamalla kommenttiboksiin parhaat perustelut siitä miksi juuri sinä tarvitset tämän kalenterin. Arvoisana raatina toimin minä ja P jos hän rallipeliltään ehtii. Kissat osallistunevat myös. Jos perusteluista useat yltävät samalle tasolle viihteellisyydessä tahi vakavuudessa, arvon voittajan. Vastausaikaa sunnuntai-iltaan klo 21 asti. Antaa tulla, miksi juuri sinä?
 
 
 

18 kommenttia:

  1. Jumankekka että olisi hieno kalenteri! Ärr.. mutta minulla on jo äidiltä saatu ET-lehden eläkeläiskalenteri :D Pitäisikö minun kuitenkin heittää itseni mukaan kilpaan... hm... Heitän! Perusteena siis se, että minikokoinen kökkö eläkeläiskalenteri on nolo ja haluan arkeeni jotain tyylikästä ja kaunista. Uskoakseni tuohon myös mahtuisi paremmin raapustamaan myös huomioita maailmankaikkeudesta ja töhertämään odotushuoneissa piirrustuksia. Hii.

    VastaaPoista
  2. Kalentereita ja paikkoja johon merkata menoja ja tärkeitä juttuja ei ole koskaan liikaa. Aina jotain unohtuu jollei sitä ole merkattu tarpeeksi useaan paikkaan. :) Tälle vuodelle olisi erityisen tärkeää että kalenterissa olisi tilaa ajatuksille ja ideoille, liittyen loppuvuoden häihini. Mulla meinaa on niin harva pää, että jos ei ole ylhäällä niitä idean murusia, unohtuvat varmasti. :D

    VastaaPoista
  3. Ja muuten vasta toisella vilkasulla tajusin, että ensimmäisessä kuvassahan on tuleva hääkuukautemme. :)

    VastaaPoista
  4. En valmistu koulusta ilman tuota.

    Haluan kalenterin. En ponia, vaan kalenterin. Kirjoittelen koulussa milloin mihinkin monisteenkulmaan tärkeitä tapaamisia, paikkoja missä kuuluisi olla ja niitä aamuja, milloin ei pidä tulla kahdeksaksi kouluun. Olen myös peto hukkaamaan kaikki ne lippulaput, joten olen tuomittu palloilemaan yksin koulussa silloin, kun pitäisi olla jossakin muualla, jonkun tärkeän ihmisen luona, etenemässä kohti valmistumista.

    Sain kyllä kalenterin tälle vuodelle. Lahjaksi yhdeltä eläinkaupanpitäjältä, jouluikkunasomistuksesta, mutta se kalenteri on täynnä kuvia niistä pirun poneista, enkä minä halua sellaista. Minä haluan valkoisen, inspiroivan, uuden alun kalenterin, sillä kalenteri voi olla jotain niin paljon enemmän kuin numeroja ja järjestystä.

    Niin ja ilman tuota en tosiaan valmistu. Että näin.

    VastaaPoista
  5. mä vaan oon niin hukassa.

    VastaaPoista
  6. Mulla ei oo kalenteria (vielä). :)

    VastaaPoista
  7. No höh.. tuota.. no ihan sen takia kun mulla ei ole koskaan ollut noin mageeta kalenteria. Menot nykyisin minimissä, mutta nekin harvat sen verran arvokkaita ja arvostettuja, että vaativat merkitsemispaikakseen noin tyylikkään kalenterin. Huh..liian pitkä lause :D

    VastaaPoista
  8. Mä en ole vielä kerinnyt ostaa kalenteria tälle vuodelle.. vaikka tarvetta olisi, kun tuppaa asiat unohtumaan :(

    VastaaPoista
  9. Oijoi, on vaikeaa perustella. Sanoisin, että oma hyvä syyni saada tuo kalenteri on se, että haluan suomenkielisen kalenterin. Viimeksi minulla on ollut sellainen vuonna 2006. Täältä Hollannista ei saa ostettua muita kuin hollannin- (tai hyvässä lykyssä) englanninkielisiä kalentereita. En enää muista ihmisten nimipäiviä ja muuta vastaavaa suomalaista!

    VastaaPoista
  10. Koska heilun ainejärjestöni pj:nä joulukuun loppuun asti, mutta kalenterini loppuu heinäkuuhun. Minulla ei siis ole mitään minne laitella loppuvuoden menoja ja tärkeitä päivämääriä. Ainejärjestöni on kusessa jos en saa tuota! (Tai minä olen)

    VastaaPoista
  11. Kalenteri olisi paikallaan, koska tällä hetkellä elämä opintojen parissa on maailman stressaavinta ja kalenteriin vilkaiseminenkin aiheuttaa kylmänväristyksiä. Haluan koulukalenterin rinnalle "elämä-kalenterin", joka piristää, eikä ankeuta! Sitä paitsi toi kalenteri on hiano!

    VastaaPoista
  12. En tarvitse kalenteria tietääkseni milloin teidät löytää Rocksista.
    Enkä tarvitse kalenteria, jotta voisin katsoa milloin menemme kahville, koska sitä ei koskaan päätetä niin paljon etukäteen kuitenkaan.
    En tarvitse kalenteria, jotta muistaisin nimipäiväsi, koska en huomaisi katsoa sitä sieltä kuitenkaan.

    Mutta pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että tarvitsen kalenterin, johon voisimme yhdessä päättää päivämäärän, joka päätämme sen päivän, jonka läheisyydessä tulemme teille lyhyellä varoitusajalla katsomaan kissoja. Puhettahan siitä vierailusta on riittänyt, mutta voi olla että se vaatii ihan kalenterimerkinnän tapahtuakseen. Ja kalenteria minulla ei ole!

    S

    VastaaPoista
  13. Kalenteri puuttuu kokonaan. Eli jos en tätä saa, kauppaan pitänee juosta pikapikaa! :) Olen tällä hetkellä mammalomalla, mutta seinäkalenterissa ei ole kuitenkaan tilaa kaikille menoille ja se onkin joidenkin päivien osalta töhritty ihan täyteen. Helpottaisi meidän perheen arkea siis tuo mamman oma kalenteri. Loppuvuodesta kalenterin käyttö todennäköisesti lisääntyy entisestään kun palaan takaisin töihin.

    Laura tuossa mainitsi, että kuvassa on hänen tuleva hääkuukautensa. Samassa huomasin, että siinä on meidän hääpäivämme kokonaisuudessaan - siis päivä, kuukausi sekä vuosi :)

    VastaaPoista
  14. Ooh! Minäminäminä! Ihan vaan siksi, että rakastan kalentereita ja tuo on kyllä kaunein kalenteri mitä olen vähään aikaan nähnyt. Ja jotain kaunista mä todella kaipaan päivieni piristykseksi, koska nyt on juuri se aika vuodesta, kun tuntuu siltä että talvi ei lopu koskaan ja kevätkin tuntuu olevan vielä niin kaukana ettei siitä uskalla edes haaveilla. Onneksi se tulee kuitenkin joka vuosi. On ainakin aina ennen tullut.

    VastaaPoista
  15. Minä haluan! En ole omistanut kalenteria vuosiin. Aina on jäänyt hankkimatta, vaikka aikomus on ollut vakaa. Kalenterittomuuden takia elän jatkuvassa olotilassa, että olen unohtanut jotakin tärkeää. Suurin ongelma kalenterittomuudessa on se, että en ikinä tiedä koska kuukautiset alkavat. Aina puolukkapäivät yllättävät. Ja ikinä tuolloin en ole varustautunut. Ihan kuin se olisi joku maailman suurin yllätys, että ne aina tulevat. Lovely! En ole vuosiin tiennyt kuukautiskiertoni pituutta. Olisikohan aika aloittaa niidenkin merkitseminen.

    VastaaPoista
  16. Haluaisin kalenterin, koska lopetan tänä keväänä 9.luokan ja aloitan syksyllä lukion, joten kalenteri tulisi opiskelujen kanssa tarpeen. En ole myöskään koskaan ole löytänyt mistään noin kaunista kalenteria, joten olisi kiva kerrankin saada hieno kalenteri. :)

    -Manon

    VastaaPoista
  17. Kaksi elämän kauneudesta ja pienienkin tapahtumien iloista nauttivaa ja elämäniloa ammentavaa ihmistä löysivät toisensa viime keväänä ja asuttavat nyt samaa osoitetta ja suunnittelevat tulevia asioita. Alkaneelle vuodelle on luvassa ainakin ulkomaanmatkoja, festarireissuja, grillikemuja, iltoja ystävien kanssa, toivottavasti muutto suurempaan asuntoon.

    Olisi mahtavaa kirjata yhdessä ylös paperille suunnitelmia, aikatauluja, kirjoittaa toiselle yllätykseksi <3 nimi- tai syntymäpäivän kohdalle, piilottaa ensi-iltapäivän kohdalle leffaliput - ja vastaavasti myöhemmin lukea yhdessä täytettyä kalenteria, joka on ajan saatossa muuttunut tapahtumapäiväkirjaksi.

    Ja miksi juuri tuo kalenteri? Sen kannessa lukee Tokyo. Kovan käynnissä olevan säästökuurin tavoitteena on päästä matkalle Japaniin, tuo muistuttaisi molempien haaveesta päivittäin ja pitäisi fyysisellä olemassaolollaan unelman siivet vireessä.

    VastaaPoista
  18. Olen teknillisessä yliopistossa tylsistyvä wannabe-taiteilija jonka salaisena haaveena on aina ollut opiskella Taideteollisessa korkeakoulussa, joten tämä kalenteri olisi kohtuullinen korvaus näistä epäkohdista elämässäni.

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!