20100205

kiekurat vihdoin kotona

Tämä projekti kesti sen hyötyyn nähden aivan liian kauan ja siinä oli lukemattomia pieniä mutkia matkassa mutta en valita. Nyt se on vihdoin ja viimein täällä. Tämä on minun tekniikkaosaseni turhamaisuuden huipentuma. Valkoiset rakkauskiekurat. Tositoimiin minikone pääsee samantien, lähden nimittäin tänään Riesa matkassani sukuloimaan keskemmälle Suomea ja nappaan laitteen testikäyttöön. P viettää Rukkasen kanssa poikien viikonlopun. Eihän tätä voi muuta kuin silitellä ja hymyillä. Kuvat eivät tee oikeutta ihanuudelle.
 
 
 
  

2 kommenttia:

  1. Jos on macit nättejä, niin tuo se vasta onkin! Oikein supernätti!

    VastaaPoista
  2. Mäkin olen haaveillut macista sitten joskus kun budjetti venyy sellaiseen laitteeseen joka kestää mun työohjelmien pyörittämisen ongelmitta ja olen täsmälleen samaa mieltä siitä, että Apple on tehnyt ihan eri tavalla töitä koneiden visuaalisen ilmeen kanssa. Mutta eritoten olen samaa mieltä tuosta, että tämä on kyllä ihan supernätti! :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!