20100211

epävoittaja

Tiedätkö kun jokaisessa kilpailussa aina joku sanoo, ettei voita koskaan mitään. Minä kuulun heihin. Minä en ihan oikeasti voita ikinä mitään. Siis ikinä. Osallistun aina kaikenmaailman kissanristiäisiin, arvontoihin, kilpailuihin, kommentoi-tähän-ja-voita, lotonnutkin olen joskin harvemmin. Vastailen kyselyihin, kartoituksiin, blogiarvontoihin, jossain liikkeessä täyteltäviin kuponkeihin ja ei. Ei ikinä.

Liityin Buzzadoreihinkin koska olen kiinnostunut uusista tuotteista ja innostun aina kaikesta omituisen makuisesta. Kahden vuoden aikana en ole saanut yhtään kampanjakutsua. En yhtään ainutta. Nettipalstat ovat pullollaan ihmisiä, jotka luettelevat vain kymmenisen kampanjaa joihin ovat päässeet mukaan.

Yhden kerran elämässäni olen voittanut. Teininä Sinä&Minä-lehdestä AC/DC:n koko tuotannon. Ei liene vaikea arvata, etten kuuntele kyseistä bändiä lainkaan. Surkuhupaisuuden riemuvoitto.

Minussa on varmaankin jokin arvontakilpailulukko. Olen ikuisella mustalla listalla. Mistä lie johtunee. On tainnut onnettaren kanssa mennä sukset ristiin jossain välissä.

Kohtalotovereita? Vinkkejä?

10 kommenttia:

  1. Noin keskimääräisesti rusinat menevät pullissa ihan tasan, koska kaltaistesi ihmisten lisäksi on ihmisiä, jotka voittavat suhteellisen usein jotain jostain. Syystä tai toisesta lukeudun tähän porukkaan. Asiaa auttaa kyllä varmaan se, että oon kova ottamaan osaa skaboihin ja erityisesti sellaisiin, joissa pidän voittamisen todennäköisyyttä verrattain korkeana; jotain taitoa vaativissa skaboissa osallistun käytännössä ainoastaan mikäli tiedän olevani skilleiltäni top3-tasoa muihin verrattuna ja muihin skaboihin osallistun mikäli tiedän ettei osallistujia ole paljon ja osallistumisen vaiva on suhteessa palkkioon melko pieni.

    Voisin kertoa sulle pari skabaa mistä voit voittaa, mutta... toisaalta kerroinkin jo blogissani aiemmin. ;)

    VastaaPoista
  2. Minä ajattelin joskus vain kuvittelevani, että samat ihmiset voittavat usein. Nyt on kyllä pakko myöntää, että näinhän se menee. Jostain syystä tietyt ihmiset ovat vain voitokkaampia. Ainakin tällä arvontasaralla.

    Minäkin osallistun tosiaan ties mihin kisoihin ja pyrin myös vähän vilkuilemaan sitä voiton todennäköisyystasoa mutta kun ei tärppää niin ei tärppää. Suoraan sanoen huomasinkin blogissasi olleen kilpailuvinkin mutta muistan surkeana miettineeni, että oli todennäköisyys kuinka hyvä hyvänsä, en minä sitä voita kuitenkaan. *naur*

    VastaaPoista
  3. No eräs kaverini voitti aika usein jonkun supermarketin arvonnoissa, koska palautti arvontaboksiin noin kaksikymmentä arvontalipuketta, oli se sallittua tai ei :o)

    VastaaPoista
  4. May, hahah, tuo ei ole kyllä käynyt edes mielessä. :D Taidan kyllä mieluummin tyytyä osaani.

    VastaaPoista
  5. Kohtalotoveri ilmoittautuu! Minä en ikinä voita mitään, ja olen myös huomannut, että joillain ihmisillä kerta kaikkiaan on parempi arpaonni. Pitkän aikaa ainoa arpavoittoni oli matkakengänkiillotussieni Veteraaniarvasta. Niitäkin ostin varmaan monta kymmentä ennen kuin voitin, myyjä oli nimittääin sen verran suloinen vanha paappa, että aina ohi kulkiessa piti ostaa :) Mutta viime syksynä tapahtui jotain hyvin poikkeuksellista, voitin yhdessä blogiarvonnassa! Sitä hehkutan sitten seuraavat kolmekymmentä vuotta... :P

    VastaaPoista
  6. Niijoo, no se olikin ihan huippu voitto. Voitin Ryan Berkleyn vuohen. Yritin kopioda linkkiä tähän mutta kommenttiloota ei huoli sitä.

    VastaaPoista
  7. Myös tämä lukija ilmottautuu epä-voittajaksi! Osallistun myös suht usein arvontoihin, mutta hyvin, HYVIN harvoin voitto tulee kohdalle. Voitin n.vuos sitten yhdessä blogiarvonnassa pääpannan + suihkusaippuaa, ilahduin järjettömän paljon :D

    VastaaPoista
  8. Vähän mulle ois kelvannu tuo sun voittama palkinto! :D

    Mäkin osallistun kaikkiin mahdollisiin arvontoihin aina kun sellaisia vaan bongaan, ja olen voittanut kerran: Vihaamani Sm-liigajoukkueen aivan liian ison ja ruman t-paidan :D

    VastaaPoista
  9. Jutta, ooh, tuo kuulostaa oikeasti ihan mahtavalta voitolta!

    Eppu, ymmärrän oikein hyvin. :D Sitäpaitsi suihkusaippua ON mahtavaa! ;P

    Anonyymi, luulen, että itse olisi ilahtunut mainitsemastasi paidasta ihan yhtä paljon kuin tuosta itse voittamastani paketista. :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!