20100113

rakkauskiekurat eli arvauskilpailun suuri paljastus

Hollantilainen suunnittelija Tord Boontje päätti tehdä yhteistyössä HP:n kanssa rajoitetun erän jotain pientä ja kaunista joka on kuin tehty minulle. Miniläppäri joka on koristeltu Boontjelle ominaisilla kiekuroilla ja uudella imprint-tekniikalla. Valkoinen, käsilaukkukokoinen ja kaiken maailman lisähärpäkkeet Boontjen kiekuroilla nekin. Olen jo pidemmän aikaa kaivannut mukana kulkevaa puhelinta tai konetta mutta tämä taitaa kyllä liukua enemmän vain pakko saada -osastolle vaikka sillä oikeaakin käyttöä varmasti on. Boontje on viehättänyt jo pitkään, niin astioissa kuin valaisimissakin. Nythän minun on toki P:n vastusteluista huolimatta hankittava Garland, uuteen miniläppäriini sopiva valaisin, eikö vain?

Lisää kiekuroita ja tietoa koneesta täällä. Superkauniit sivutkin vielä.

8 kommenttia:

  1. Ooh, ihana!
    Mitkä on speksit??

    VastaaPoista
  2. Speksit löytyvät tuolta linkistä. :)

    VastaaPoista
  3. Aah, miniläppäri on ihan ehdoton :)
    Nimim. Valkoisen miniläppärin omistaja :)

    VastaaPoista
  4. M, mä alan olla samaa mieltä. Tuntuu, että olen koko ajan lentämässä johonkin suuntaan ja julkisissa istuessa voisi samalla hoitaa näppärästi juoksevia asioita. Puhumattakaan palavereista, luennoista, muistiinpanoista jne. :)

    VastaaPoista
  5. Katoha, on niin malttamaton ettei lue ees tekstiä läpi loppuun. "Where's da info, CAN'T SEE NO INFO!" XD

    VastaaPoista
  6. Haa, vai tämä se oli!

    VastaaPoista
  7. May, juu, kunhan nyt kotiutuisikin vielä. :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!