20091212

piparkakkuja ja pirtelöä kylppäriin

Eeeeaaaarrrrgggghhh! Kuten kaikki varmaan tietävät jo, minulla on fiksaatio ällömakeisiin kylppärituotteisiin, en vain voi vastustaa vaniljaa tai kaiken maailman suklaa- ja sokerituoksuja. Etunenässä haalin näitä suihkugeeleinä ja shampoina sekä huulirasvoina. Aiheesta aiempaa hehkutusta mm. täällä ja täällä. Juuri kun olen onnistuntut välttelemään näiden ostamista hetken, löytyy Lazy Dynamiten muutenkin ihana ja inspiroiva blogi, jossa vinkataan kosmetiikkasarjasta joka on kuin tehty minulle! Minun on saatava vaniljakakkusuihkugeeliä,  mansikkapirtelöshampoota ja piparkakkugeeliä!


Tuotteet ja kuvat täältä.

En pahastuisi myöskään Lushin vanillasetistä...

Kuva Lushin sivuilta.

2 kommenttia:

  1. I´m in heaven! Vaniljasuihkusaippuoita ja geeleejä...aaah. Anteeksi vaniljafiksaationi. *_*

    VastaaPoista
  2. Ihanaa tavata kohtalotoveri! Olen kertakaikkisen hullaantunut vaniljantuoksuun. <3

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!