20091018

yhteinen lempipaita

















Minä en olekaan ainoa, jonka lempipaidaksi Iron Fistin Wishbone yltää. P pihisti paidan eilen päälleen oltuaan ensin sitä mieltä, että minun pitäisi laittaa se. Kummallisinta asiassa on se, että P:n kanssa voimme lainailla vaatteita vähän puolin ja toisin eikä P näytä minun paidassani naistenpaitaan pukeutuneelta friikiltä, enkä minä P:n farkuissa tilahousutyypiltä. Korutkaan eivät unisex-käytöstä hetkahda, minun ketjuni sopii P:lle kuin nakutettu ja nahkainen rannehärveli kuulemma saattaa tässä äkkiarvaamatta vaihtaa omistajaa. Pitbull-huppareita käytämme suloisesti sekaisin ja lävistyskoruista minulla ei ole enää aavistustakaan siitä, mikä on kenenkin alunperin. Tässä on jotain samanlaista mutkattomuutta kuin meidän muussakin yhteiselossamme. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro ihmeessä!