20090916

yö/työ

Toimisto on tyhjä ja hiljainen. Väsynyt hysteerinen nauru kaikuu vielä seinissä.

Sininen sohva on parasta, mitä täksi yöksi on tarjolla. Päätoimittajan peitto ja vaaleanpunaisia sisustustyynyjä.

Minä olisin niin paljon mieluummin kotona kainalossa. Karhea parta poskeani vasten. Turvassa lämpimien käsien alla. Mutta minä rakastan. Rakastan sitä, että P oli kanssani samaa mieltä kanssani tänne jäämisestä. Siitä, että se antaa minulle kaksi kokonaista tuntia lisää aikaa nukkua kun painodeadlineen on enää 39 tuntia.

Minä rakastan. Sitä, että P ei ole koskaan seisonut minun urani tiellä, vaan hän on kulkenut sitä samaa tietä minun kanssani. Kantanut minut ja tavarani yli pahimpien karikoiden. Pitänyt kiinni pudotessa. Sulkenut suuni suudelmilla silloin kun ei ole enää sanoja jäljellä ja pessyt minun selkäni silloin kun olen niin väsynyt, että suihkun vesi sekoittuu kuumiin kyyneliin.

2 kommenttia:

  1. Onko pakettini tullut jo perille? Toivottavasti tykkäät sen sisällöstä, oli vähän vaikeaa keksiä jotain sulle sopivaa. :-)

    VastaaPoista
  2. Öö, mä olen käynyt kotona viimeksi toissapäivänä, joten en osaa sanoa onko se tullut jo. :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!