20090911

Parikoita ja puolukkapäiviä

Minna Parikan punavalkoiset korkkarit ovat mitä parhain pohja taiteilla jotain tyttömäistä, kiemuraista. Lunette muisti minua eilen isolla pahvilaatikolla ja koska viittaus kenkiin oli aika arvoituksellinen aiemmassa entryssä, palataanpa ajassa hieman taaksepäin.

Lunette.fi valmistaa kuukautiskuppeja ja olin mukana massiivisessa kesäkampanjassa kustomoiden pääpalkinnoksi parin Parikoita. Tämä on niitä projekteja joihin oli ihana lähteä mukaan ja jotka tiivistettynä lähentelevät absurdiudessaan oman työurani top3:a. "Mitäs teet tänään?" "No mulla ois tässä yhdet Minna Parikan korkkarit mihin aattelin piirrellä kaikenlaista, mitäs sä?"

Koska voittajan pari on vielä putipuhdas piirtelyistä, ajattelin muistella hieman ensimmäisen parin tekemistä. Minulla on tapana kerätä työprojekteista making of -henkisiä kuvasarjoja valmiiden töiden lisäksi ja etenkin tällaisessa työssa on mukava sekä nähdä, että näyttää mitä kulissien takana tapahtuu. Joten, salli minun esitellä:

The Parikka Project - Making of

Pääosissa Punavalkoiset Parikat ja Visuaalisesti Vaativa Kottarainen
Sivurooleissa mm. permanenttitusseja, sammakko ja eräitä karvaisia otuksia




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro ihmeessä!