20090926

makeaa mahan täydeltä

Äskeinen kinuskipostaus ja More to Love! -blogin arvonta toivat taas mieleeni yhden heikoista kohdistani. Sen lisäksi, että rakastan suklaata ja makeaa noin niinkuin syömismielessä olen täysin addiktoitunut myös kosmetiikkaan ja vartalonhoitotuotteisiin joissa vilahtaakin jotain vaniljan-, suklaan-, toffeen- tai kahvintuoksuista. Hätätapauksessa pelkkä värikin käy, kuten tästä suklaanruskeasta postauksesta voi päätellä.

Minulla on mittava kokoelma etenkin suihkugeelejä kaikissa mahdollisissa sokerin ilmenemismuotojen tuoksuissa ja kosteusvoiteitakin löytyy ties kuinka monta. En vain voi vastustaa kiusausta, uusimmat ostokset tähän kategoriaan ovat olleen vaniljatuoksu, kahvipapusuihkugeeli ja suklaavanilja-hoitosuihke hiuksille. Herkkupeppuna olen kertakaikkiaan myyty kun hiukset tuoksuvat toffeelta ja koko kylppäri makealta maitokahvilta. Vaniljasokerivartaloemulsio kruunaa suihkunjälkeisen olotilan, huomenna voisin ehkä hemmotella itseäni viimeisen vapaapäivän kunniaksi valkosuklaanaamiolla. Ja voi, voit varmasti kuvitella sen typertyneen hymyn naamallani kun Lushista löytyi omenapiirakkahuulirasvaa.

Kaikki vinkit tämän kokoelman (josta kuvassa näkyy vain murto-osa) kartuttamiseksi otetaan ilolla vastaan.

2 kommenttia:

  1. Ooh! Olen kateellinen. Itse tykkäsin aikoinani Lushin sonic death monkeysta, ja tykkään kyllä edelleen.

    VastaaPoista
  2. Minua ei varmaan pitäisi päästää sinne Lushiin ollenkaan, aina tarttuu jotain mukaan. :D

    VastaaPoista

Kerro ihmeessä!